Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در جلسه مجمع استادیاران نواحی سپاه استان، با بیان اینکه ، یکی از اساسی ترین اصل ها توجه به نیروی جوانان جامعه است، اظهار کرد: از آنجایی که جوان شاداب و اهل ریسک است به همین علت در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری مخاطب اصلی جوانان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تعلیم و تربیت و تزکیه و معنویت مسائل بسیار مهمی هستند که باید به آن توجه کرد و در قرآن کریم به موضوع تربیت قبل از تعلیم اشاره شده است که میزان اهمیت آن را در نزد خداوند نشان می دهد.

آل هاشم ادامه داد: جوانان ما هم در اوایل انقلاب، هم در دوران دفاع مقدس و همچنین در تمام عرصه های تولید، سازندگی و حال حاضر حضور فعال داشته اند و درست است که ریزش هایی داشته ایم اما در مقابل رویش های بسیار زیادی را شاهد بودیم، به عنوان مثال شهدای مدافع حرم یا جوانانی که در ایام ماه مبارک رمضان مساجد را پر می کنند از بارزترین نمونه های رویش های انقلاب اسلامی هستند. 

امام جمعه تبریز با بیان اینکه، اولآ برنامه ریزی صحیح نسبت به جوانان نداشتیم و ثانیاً یکسری سخت‌گیری‌های بی‌مورد درخصوص جوانان انجام داده‌ایم، خاطرنشان کرد: در تشییع پیکر مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دیدید که چه تیپ هایی از جوانان در این مراسم شرکت می کردند از این رو نباید امروز از جوانان غافل شویم.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم خاطرنشان کرد: در ارتباط با بحث معنویت ، واقع مطلب این است که اگر در مورد مسائل معنوی و اخلاقیات توجه بیشتری داشته باشیم قطعاً جوانان به راه های صحیح هدایت می شوند
و از آنجایی که جوانان به عمل و رفتار و کردار ما نگاه می کنند ای بسا یک برخورد و رفتار و تعامل ما با آنها می تواند مساوی با دهها منبر اثر گذاری داشته باشد. 

وی ادامه داد: هم پدر و مادر در تربیت صحیح فرزندان نقش مهمی دارند هم معلمین عزیز، مخصوصاً در دوران ابتدایی که اگر تربیت صحیحی داشته باشند در آینده موفقیت بیشتری را شاهد خواهند بود. 

امام جمعه تبریز همچنین در بخش پایانی سخنان خود در مورد مبارزه با فساد نیز گفت: اگر جوانان را درست تربیت کنیم همین جوانان و افراد مبتکر ، برای مبارزه با فساد نیز آماده می شوند و ما باید نسبت به پیشرفت ها و تکنولوژی روز ، جوانان را همراهی کنیم ، دشمن هم به این مسئله توجه کرده و آنها را هدف گرفته است لذا باید مواظب بوده و ذهن جوانانمان را آماده کنیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۴۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از معلمان امین شهر، قدردانی شد

به مناسبت فرارسیدن هفته معلم مراسم قدردانی از معلمان با حضور امام جمعه امین شهر، شهردار امین شهر و مسئولان محلی در محل دبستان امام صادق (ع) برگزارشد. 

 در این جلسه حجت الاسلام ذوالفقاری، امام جمعه امین شهر  ضمن تبریک هفته معلم به دبیران حاضر در جلسه گفت: تکلیف و وظیفه معلم در راه پیش برد علم و دانش بسیار حیاتی و کاری طاقت فرسا می باشد.

در پایان از معلمان این آموزشگاه قدردانی شد. 

آئین زنگ سپاس از معلمان در بخش نگین کویر
صبح امروز به مناسبت شهادت استاد مطهری و گرامیداشت روز معلم، بخشدار نگین کویر، روحانیت، امام جمعه اهل سنت به همراه دیگر مسئولان همراه با حضور در تعداد زیادی از مدارس سطح بخش نگین کویر از معلمان شاغل در این مدارس به پاس زحمات و تلاش های آن ها تجلیل کردند. باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • از معلمان امین شهر، قدردانی شد
  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • قطب‌نمای «بصیرت» کشور را در برابر تهدیدات بیمه می‌کند
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی