Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی یوونتوس در خصوص بازی ندادن به امره جان در کوپا ایتالیا گفت تنها یک تعویض برایش باقی مانده بود و تصمیم گرفت به مارکو پیاتسا، روحیه بدهد.

طرفداری- برد 4-0 یوونتوس مقابل اودینزه در یک هشتم نهایی کوپا ایتالیا، یکی از بهترین نمایش‌های این فصل یوونتوس بود. مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس پس از برد مقتدرانه تیمش به رای اسپورت گفت:

هماهنگی میان دیبالا و هیگواین روی گل اول یوونتوس واقعا یک زیبایی نادر بود و آن حرکت قطعا ارزش بلیط بازی را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بازار نقل و انتقالات و وضعیت امره جان؟ توجه چندانی به بازار نقل و انتقالات ندارم. یک تعویض برایم باقی‌مانده بود و تصمیم گرفتم با فرستادن پیاتسا به زمین، به او پاداشی بدهم. پیاتسا مدت‌ها دور از میادین بود و خواستم به او انگیزه بدهم. برناردسکی می‌تواند در آینده به خوبی در پست هافبک ایفای نقش کند. او خوب بازی کرد و مهارت‌های فیزیکی و استقامت خوبی دارد. برناردسکی فقط دو هفته است که در پست هافبک تمرین می‌کند اما اشتیاق زیادی دارد.

وی ادامه داد: 

در حال کسب نتایج خوبی هستیم و این به ما انگیزه می‌دهد. در حال رشد هستیم و می‌توانیم به رشدمان ادامه دهیم. ساری بال؟ این واژه، ساخته شما خبرنگاران است نه من. این یوونتوسِ رونالدو، دیبالا، هیگواین و سایرین است، نه یوونتوس ساری. دیبالا یک قهرمان است که طی سال‌های آتی، خودش را به عنوان یک ستاره بزرگ در فوتبال اروپا و دنیا اثبات خواهد کرد.

سرمربی یوونتوس افزود: 

سینوزیت رونالدو؟ او پس از دو روز بیماری، امروز صبح وضعیت بهتری داشت اما عصر دوباره تب و لرز کرد. در چنین شب سردی در تورین، پزشکان گفتند که نباید روی رونالدو ریسک شود و او در خانه ماند و استراحت کرد. می‌خواهم به رونالدو کمک کنم ششمین توپ طلایش را ببرد. فکر کردن به این که کسی بالاتر از رونالدو باشد، آزارم می‌دهد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۵۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردهای شیرین مودریچ و کارلتو در شب شیرینی رئالی‌ها

کارلو آنچلوتی و لوکا مودیچ به دستاوردهای ویژه‌ای در شب قهرمانی رئال رسیدند.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید سی و ششمین قهرمانی خود را در لالیگای اسپانیا به دست آورد و چند هفته زودتر از موعد قهرمانی در لالیگا را قطعی کرد.

برای کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، این قهرمانی، دوازدهمین عنوان قهرمانی او در رئال بود تا او بالاتر از زین الدین زیدان (۱۱) قرار گیرد و تنها  میگل مونوز (۱۵) بالاتر از او باشد.

لوکا مودریچ هافبک رئال مادرید نیز بیست و پنجمین عنوان قهرمانی خود را با این باشگاه مادریدی به دست آورد و با مارسلو و کریم بنزما رکورددار رئال مادرید برابری کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران / ثبت اطلاعات گروه‌های خونی نادر برای مواقع ضروری
  • در کلاسی بالاتر از لیگ ایران: ماشاریپوف و بلانکو
  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • نگرانی رم: شاید دیبالا به بازی لورکوزن نرسد
  • آواتر 15 ؛ یک شاسی بلند جدید دیگر با زبان طراحی نادر فقیه زاده (+تصاویر)
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • اخراج فرزندم‏ از ۱۰ مدرک دکتری بالاتر است
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • رکوردهای شیرین مودریچ و کارلتو در شب شیرینی رئالی‌ها
  • ضربه به غرور و حیثیت کاتالونیایی بارسا