Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی احمدی- دبیر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا

از شواهد و قرائن امر مشخص است این فصل آخری است که نوروزمان را با سریال «پایتخت» سپری می‌کنیم چراکه محسن تنابنده روز گذشته اعلام کرد دیگر تصمیم ندارد با تلویزیون کار کند و جالب اینکه او درحالی همچین اظهارنظری داشت که مشغول بازی در فصل ششم سریال «پایتخت» است و نوروز امسال با این مجموعه تلویزیونی پرطرفدار روی آنتن خواهد رفت و نکته جالب این است که بلافاصله بعد از محسن تنابنده احمد مهرانفر در نقش «ارسطو عامل» نیز با تلویزیون خداحافظی کرد تا زوج اصلی سریال «پایتخت» دست سیروس مقدم را برای فصل بعدی این مجموعه تلویزیونی در حنا بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب این است که الهام غفوری درنظر دارد با کسب مجوز از تلویزیون سریال «پایتخت» را در نسخه‌ای سینمایی روی پرده ببرد و سوال اینجاست که آیا محسن تنابنده و احمد مهرانفر در نسخه سینمایی این سریال منتسب به تلویزیون حضور خواهند داشت یا خیر؟ اگر چه محسن تنابنده رکن اصلی این سریال تلویزیونی است و جدا از طراح قصه و بازیگر اصلی این سریال، بازوی سیروس مقدم در این سریال است اما تجربه ثابت کرده است رفت و آمد بازیگران در اقبال سریال «پایتخت» بی تاثیر بوده و ممکن است روزی زوج الهام غفوری و سیروس مقدم تصمیم بگیرند بدون محسن تنابنده و احمد مهرانفر هم سریال«پایتخت» را بسازند، چراکه این مجموعه تجربه دارد که بدون بهبود فریبا و حالا بدون باباپنجعلی هم ساخته شود و...

خیلی‌ها منتظر بودند تا حمید نعمت الله با قاتل و وحشی در جشنواره فیلم فجر بسیار پر سرو صدا حاضر شود اما مشکلاتی نگذاشت تا او در سومین تجربه مشترکش با لیلا حاتمی سیمرغ ها را درو کند.

خیلی‌ها متصور هستند سیروس مقدم به دلیل شرایط فعلی جامعه اولین سریال شبکه نمایش خانگی‌اش را منتشر نکرده است درحالی که منطقی است او باتوجه به وجود سه سریال درحال انتشار در شبکه نمایش خانگی فعلا برای انتشار خواب زده صبوری کند تا سر فرصت این مجموعه را به شبکه نمایش خانگی برساند.

نکته‌ای که توجه بسیاری از سازندگان سریال های نمایش خانگی را در هفته گذشته معطوف به خود کرد گلایه مخاطبان از داستان هایی است که در شبکه نمایش خانگی پیش نمی‌رود و مخاطب از دیدن هر قسمت از این مجموعه‌ها سیراب نمی‌شود و عملا این مسئله در بازخورد مخاطبان پر و پا قرص شبکه نمایش خانگی تاثیر منفی گذاشته است.

جواد نوروزبیگی که در جشنواره امسال همکاری با مسعود کیمیایی را تجربه کرده و در بحث کناره گیری مسعود کیمیایی از جشنواره با او همراه نشد و اعلام کرد با احترام به مسعود کیمیایی این فیلم تنها در بخش کارگردانی جشنواره فجر قضاوت نخواهد شد از عدم حضور فیلم «عنکبوت» در جشنواره فیلم فجر اظهار گلایه داشت و معتقد بود «بهترین فیلمم امسال در جشنواره حضور ندارد.»

فیلم سینمایی «زنبور کارگر» نوشته سعید نعمت‌الله نیز از جشنواره فیلم فجر جا ماند تا یکی دیگر از فیلم های پر سرو صدای زمان ساخت، که به اعتقاد خیلی ها می توانست در جشنواره دیده شود از این رقابت باز بماند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت تلویزیون لیلا حاتمی سیروس مقدم سینما جشنواره فجر نمایش خانگی عنکبوت حمید نعمت الله الهام غفوری مجتبی احمدی احمد مهرانفر محسن تنابنده خواب زده زنبور کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۵۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترایبکا به سراغ سالگردهای خاطره‌انگیر می‌رود/۲۵ سالگی «سوپرانوها»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، جشنواره فیلم ترایبکا مجموعه‌ای از برنامه‌های تجدید خاطره، بازنگری‌ها و گفت‌وگوهای خود را برای بیست و سومین دوره‌اش در نظر گرفته است.

این جشنواره که ماه ژوئن برگزار می‌شود، مجموعه داستان‌سرایی با جاد آپاتو، اندی کوهن، کایران کالکین، کری واشینگتن، لاورن کاکس، جان باتیست و مایکل استیپ را در برنامه‌اش دارد.

در بخش مجموعه کارگردان‌ها گاس ون سنت در گفت‌وگو با فیلمساز و بازیگر ویتو اشنابل که بازیگر وی در سریال رایان مورفی «دشمنی: کاپوتی در مقابل قوها» برای شبکه اف ایکس بود، به بررسی این سریال می‌پردازد که فصل دوم «دشمنی» بود.

جشنواره بیست و پنجمین سالگرد سریال «سوپرانوها» را با اولین نمایش جهانی مستند الکس گیبنی با عنوان «مردعاقل: دیوید چیس و سوپرانوها» در بیکن تئاتر گرامی می‌دارد. این نمایش با تجدید دیدار با خالق آن دیوید چیس، فیلمبردار ترنس وینتر و بازیگران شامل ادی فالکو، مایکل ایمپریولی، آیدا تورتورو، آنابلا سیورا، رابرت ایلر، جیمی-لین سیگلر، دری‌آ دی‌متئو، استیو شریپا، میشل چیس، کاترین ناردوچی، و دومینیک چیانیز، یاد این سریال محبوب را گرامی می‌دارد.

مارتین اسکورسیزی و رابرت دنیرو نیز در برنامه پنجاهمین سالگرد ساخته‌شدن «خیابان‌های پایین شهر» حضور دارند.

گفت‌وگویی با استیون اسپیلبرگ پس از نمایش اولین فیلم او «شوگرلند اکسپرس» که سال ۱۹۷۴ ساخته شد، در پنجاهمین سالگرد آن انجام خواهد شد و کوین بیکن نیز در برنامه گرامیداشت ۴۰ سالگی «آزاد» ساخته هربرت راس حضور خواهد داشت.

نمایش فیلم صامت «ناشناخته» تاد براونینگ در سال ۱۹۲۷ با بازی لون چنی و جوآن کرافورد و نمایش نسخه ترمیم شده فیلم «شمال از شمال غربی» آلفرد هیچکاک در سال ۱۹۵۹ در شصت و پنجمین سال ساخته شدنش از دیگر برنامه‌های ترایبکا در بخش مرور خاطرات گذشته است.

امسال بیست و سومین دوره جشنواره ترایبکا که توسط رابرت دنیرو و جین رزنتال در سال ۲۰۰۲ برای بزرگداشت نیویورک تاسیس شد شکل می‌گیرد. این جشنواره از ۵ تا ۱۶ ژوئن (۱۶ تا ۲۷ خرداد) در نیویورک برگزار می‌شود.

کد خبر 6095022

دیگر خبرها

  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور
  • عمو پورنگ با «لالایی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید
  • عمو پورنگ بازیگر شد
  • عمو پورنگ به «لالایی» نزدیک شد و تلویزیون به سریالی فوتبالی!
  • واکنش نشریۀ 29 ساله به حذف سریال «حشاشین» از شبکۀ نمایش خانگی/ علاقه ایرانیان به داستان حسن صباح تاریخی است؛ نسازی، می‌سازند(+ جلد)
  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت
  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت + جزئیات
  • ترایبکا به سراغ سالگردهای خاطره‌انگیر می‌رود/۲۵ سالگی «سوپرانوها»
  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون
  • سریال جدید آیدا پناهنده چه زمانی منتشر می‌شود؟