Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از ارسال اولین محموله کمک‌های مردمی و پایگاه‌های مقاومت بسیج به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سرهنگ پاسدار رضا پورشمسی از ارسال اولین محموله کمک‌های مردمی و پایگاه‌های مقاومت بسیج یزد به سیل‌زدگان خبر داد و اظهار داشت: در راستای عمل به فرمان‌ رهبر معظم انقلاب  مبنی بر کمک به مردم مناطق سیل‌زده، جمع‌آوری کمک‌های مردم یزد در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: مردم انقلابی و نوع‌دوست استان یزد همواره در عرصه‌های مختلف کمک‌رسانی پیشتاز بوده‌اند و در این عرصه نیز خوشبختانه خوب عمل کرده‌اند. 

 وی گفت: این محموله شامل یک هزار تخته پتو و بسته‌های معیشتی کمک‌های مردمی بوده که توسط سپاه جمع‌آوری و به‌زودی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال می‌شود.

پورشمسی بیان داشت: سپاه و بسیج به عنوان نیروهای مردمی همواره در شرایط سخت در کنار مردم بوده و تمامی تلاش خود را برای کاهش مشکلات آنان به کار بسته است و با هماهنگی های انجام شده در راستای کمک به هم وطنان آسیب دیده در سیل اخیر کلیه پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج برای جمع آوری کمک‌های مردمی و ارسال در سریع‌ترین زمان ممکن آماده هستند.

گفتنی است در این زمینه همچنین  250 دستگاه چادر امدادی  و 250 تخته پتو از انبار امدادی شهرستان‌های میبد و بهاباد بارگیری و به مناطق سیل‌زده توسط سه کامیون ارسال‌شده است.

انتهای پیام/3404

منبع: فارس

کلیدواژه: استان یزد سیستان و بلوچستان کمک های مردمی فرمانده سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو ظهر دوشنبه در دیدار با سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ضمن تبریک به سرپرست جدید سازمان انتظارات و راهکارها بخش کشاورزی را عنوان کرد.

فرمانده محترم سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: کارها باید با روحیه جهادی، نه اداری انجام شود و سلامتی کار یکی از مهمترین مسائل است.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه سپاه و بسیج جامعه کشاورزی و بسیج سازندگی در هر زمینه‌ای که باعث رشد بخش کشاورزی در مناطق محروم می‌شود، آماده همکاری است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: فضا و محیط جهاد باید مانند دهه اول انقلاب باشد و کارکنان با روحیه جهادی و با تلاش و پشتکار وظایف خود را انجام دهند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر به ارائه برنامه‌ها و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت سازمان و همچنین طرح‌هایی که با توجه به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم می‌توان تا پایان سال به انجام رسد پرداخت.

مرتضی بحرانی همچنین از مسئول بسیج جامعه کشاورزی استان دعوت کرد تا در نشست‌های مهم سازمانی حضور فعال داشته باشند.

در پایان سرگرد دسترس، مسئول بسیج جامعه کشاورزی استان بوشهر ضمن آرزوی توفیق برای دکتر منفرد در عرصه‌های مختلف و آرزوی موفقیت برای سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در مسئولیت جدید بیان کرد: این جامعه با توجه به نیروهای انسانی که دارد به طور کامل در کنار سازمان و آماده هرگونه همکاری در جهت پیشرفت اهداف سازمانی دارد.

کد خبر 6098162

دیگر خبرها

  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک‌های مردمی به حساب عبدالحمید
  • ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید کیهان را شاکی کرد /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان