Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اهل سنت قروه گفت: باید به این نکته مهم توجه داشت که سقوط هواپیمای اوکراینی و غمی که به دنبال داشت نباید مراسم باشکوه تشییع شهید سلیمانی و قدرت‌آفرینی سپاه و ملت بزرگ ایران در حمله موشکی به عین‌الاسد را تحت‌الشعاع قرار دهد.

ماموستا هاشم نوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار کرد: سقوط هواپیمایی اوکراینی و شهادت تعدادی از هموطنان در اذهان عمومی و مجامع جهانی بازتاب‌های فراونی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اهل سنت قروه تصریح کرد: سقوط این هواپیما به دلیل خطای انسانی قلوب مردم ایران و مسوولان را جریحه‌دار و غم زیادی را در جامعه ایجاد کرد.

وی افزود: این اتفاق تلخ موجب شد حرکت مقتدرانه سپاه در حمله به پایگاه هوایی عین‌الاسد که یک نمایش قدرت خارق‌العاده و تاریخی ایران بود و بعد از جنگ جهانی دوم تاکنون نمونه دیگری مبنی بر حمله هیچ کشوری به مواضعی از آمریکا را شاهد نبود‌ه‌ایم را تحت تاثیر قرار داد و به نوعی به حاشیه راند.

امام جمعه اهل سنت قروه گفت: باید به این نکته مهم توجه داشت که سقوط این هواپیما و غمی که به دنبال داشت نباید بازتاب و ابهت قدرت‌آفرینی سپاه و ملت بزرگ ایران در حمله موشکی به عین‌الاسد را تحت‌الشعاع قرار دهد و به حاشیه ببرد.

وی با اشاره به شجاعت سپاه در قبول مسوولیت این اتفاق تلخ، گفت: اینکه مسوولیت این موضوع را تقبل کردند نشان از صداقت و درستی جان برکفان سپاه دارد.

ماموستا نوری تصریح کرد: ایران به دلیل برخورداری از امنیت و اقتدار بالا، دشمنانی زیادی در خارج از مرزهای کشور دارد که همواره دنبال توطئه‌افکنی علیه آن هستند.

وی اذعان داشت: این یک حقیقت محض است که دشمنان چشم دیدن عظمت و اقتدار ملت ایران را ندارند و انسان‌های فریب‌خورده‌ای هم در داخل کشور متاسفانه آب در آسیاب دشمنان می‌ریزند و به نوعی دشمن را در رسیدن به اهداف آنها کمک می‌کنند.

امام جمعه اهل سنت قروه خاطرنشان کرد: در اتفاقات اخیر دو سه نکته بسیار حائز اهمیت وجود دارد، یک موضوع مهم، ترور سردار سلیمانی بود که قطعا مزدوران داخلی و خارجی در اجرای این سناریو نقش داشته‌اند.

وی گفت: خطای انسانی عامل سقوط هواپیمای اوکراینی هم باید بررسی شود چرا که اگر دشمنان در این قضیه نقش نداشته‌اند چگونه می‌شود فیلم‌برداری بدون مکالمه از لحظه اصابت موشک به هواپیما در لحظه سر از شبکه‌های آمریکایی درمی‌آورد؟

ماموستا نوری اذعان داشت: دشمنان با هر وسیله‌ای دنبال به چالش‌کشیدن کشور و انقلاب ما هستند، اگر این اتفاق نمی‌افتاد عظمتی که با حضور مردم در مراسم تشییع شهید سردار سلیمانی خلق شد در کنار اقتدار سپاه قهرمان در حمله به پایگاه عین‌الاسد که هر روز تصاویر جدیدی از آن پخش می‌شود، اقتدار ایران در عرصه جهانی را چندبرابر نمایان می‌ساخت.

وی گفت: نباید از این موضوع غافل شویم که دشمن می‌تواند در هرجایی نفوذ کند موضوع سقوط هواپیمای اوکراین دارای ابعادی است که نیازمند بازگشایی است.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: اوکراین هواپیما سقوط دشمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۵۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم

حسن حسن‌خانی، کارشناس اقتصادی در گفت‌وگو با دانشجو گفت: بعد از خروج ترامپ از برجام، اقتصاد ایران تحت تاثیر اخبار مثبت و منفی سیاسی قرار گرفت، این موضوع تا همین اواخر هم ادامه داشت. عملیات نظامی کشورمان علیه مواضع رژیم صهیونیستی، نقطه پایانی بر تاثیرگذاری اخبار منفی سیاسی و امنیتی بر اقتصاد کشورمان بود. عملا بعد از این اتفاق، معادلات ژئوپلتیک تغییر کرد و قدرت نظامی ایران هم نمایان شد. منبع: دانشجو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمور عراق (فیلم)
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • امام جمعه اردبیل: وعده صادق، قدرت ایران را قبولاند
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • نماز جمعه سنندج
  • کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند