Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@10:08:35 GMT

مصاف پویندگان فجر با پالایش آبادان

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۶۵۷۲

مصاف پویندگان فجر با پالایش آبادان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ۲۱ لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم پویندگان فجر شیراز ساعت یازده روز جمعه ۲۷ دی ماه، میزبان پالایش نفت آبادان است.

محبوبه رضوی سرمربی تیم پویندگان فجر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: این هفته با تیم خوب پالایش نفت آبادان دیدار داریم که در نیم فصل دوم تقویت شده و قطعا بازی پایاپا و نزدیکی خواهیم داشت و با توجه به اینکه در هفته‌های گذشته میهمان بودیم و مشکلاتی همچون مصدومیت بازیکنان را نیز داشتیم امیدواریم بتوانیم مقابل پالایش نفت به نتیجه مناسبی دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بهرحال در پنج بازی گذشته نتایج مناسبی بدست نیامد، چون ترکیب کامل تیم را در اختیار نداشتیم و هر بازی سه بازیکن تاثیرگذارمان بدلایلی همچون مصدومیت و بیماری از ترکیب خارج بودن، ولی به کسب نتیجه در بازی این هفته که از امتیاز میزبانی سود می‌بریم امیدوار هستیم.

رضوی افزود: تمرینات مناسبی را پس از بازی با رهیاب گستر برگزار کردیم و با آنالیز تیم پالایش نفت، نقاط ضعف و قوت این تیم را به بازیکنان گوشزد کردیم.

تا پایان هفته ۲۰ لیگ برتر فوتسال بانوان، پالایش نفت آبادان با ۲۷ امتیاز در مکان هفتم و پویندگان فجر شیراز با ۱۶ امتیاز، در رده نتم جدول رده بندی قرار دارد.

نماینده فارس در هفته ۲۰ با نتیجه ۵-۳ مغلوب رهیاب گستر تهران شد و پالایش نفت آبادان ۵-۲ نتیجه را مقابل سایپا تهران واگذار کرد.

مائده علی نقی بهمراه الهام مبارکی قضاوت دیدار تیم‌های پویندگان فجر شیراز و پالایش نفت را بر عهده دارد.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پویندگان فجر پالایش آبادان فوتسال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۶۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار با مسعود شجاعی پرواز می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، عادت به باخت و ناکامی با حضور مسعود شجاعی در هوادار به عنوان سرمربی از سر بنفش‌های تهرانی افتاد و آنها حالا تیم سرسختی شده‌اند.

هوادار با مسعود شجاعی طی ۱۴ بازی ۶ پیروزی، ۶ تساوی و تنها دو شکست برابر استقلال و تراکتور مدعی را به ثبت رسانده و حالا شرایطش در جدول خوب شده است.

این تیم در هفته بیست و پنجم موفق شد صنعت نفت آبادان را با نتیجه دو بر یک شکست بدهد و با ۲۸ امتیاز در رتبه یازدهم جدول جای بگیرد.

هواداری‌ها با شجاعی یک فوتبال هجومی را ازائه می‌دهند که همراه با نتیجه هم بوده و آنها در پنج هفته گذشته شکست نخورده‌اند‌.

دیگر خبرها

  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • تصویر جالب از عکس یادگاری بعد از ۱۰ سال
  • شیراز با برد مقابل صدرنشین خندید
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • هوادار با مسعود شجاعی پرواز می‌کند
  • گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰
  • مصاف صنعت نفت آبادان و هوادار تهران
  • تیزر سپاهان برای بازی با پرسپولیس؛ این یک مصاف تاریخی است / فیلم