Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@16:46:55 GMT

ساری: گل اول یوونتوس، زیبایی نادری داشت

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۶۸۶۷

ساری: گل اول یوونتوس، زیبایی نادری داشت

مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس بعد از پیروزی 4-0 تیمش مقابل اودینزه در جام حذفی ایتالیا به ستایش از همکاری درخشان ایگواین و دیبالا در خط حمله تیمش پرداخت و آن را استثنایی توصیف کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیشب در حالیکه کریستیانو رونالدو به دلیل ابتلا به سینوزیت حتی در ورزشگاه هم حضور نداشت، یوونتوس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا در خانه خود به مصاف اودینزه رفت و موفق شد با نتیجه 4-0 به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پائولو دیبالا دو گل و گونزالو ایگواین و داگلاس کاستا هر کدام یک گل برای یووه به ثمر رساندند.

 

 

ماتوریتزیو ساری سرمربی یووه در پایان بازی از همکاری درخشان دیبالا و ایگواین در خط حمله تیمش ستایش کرده و به خصوص از همکاری آنها در به ثمر رساندن گل اول بازی توسط ایگواین قدردانی کرد و از این گل به عنوان گلی بسیار زیبا که زیبایی نادری داشت یاد کرد و گفت اگر بازی فقط همین یک گل را می‌داشت می‌ارزید که برای تماشای کل بازی بلیط خرید و آن را تماشا کرد.

 

ساری در پایان بازی به خبرنگاران گفت:"رونالدو دو روز است که سینوزیت دارد. او امروز صبح کمی بهتر بود ولی بعد از ظهر که استراحت کرد دوباره تب و لرز به سراغش آمد. دکترها گفتند که در شب سردی مثل امشب در تورین بهتر است ریسک نکنیم و ما هم او را فرستادیم که برود و استراحت کند".

 

سرمربی یووه در ادامه درباره گل اول بازی که روی همکاری ایگواین و دیبالا به ثمر رسید گفت:" این گل زیبایی نادری داشت. سه چهار پاس که در آن سطح و با چنان سرعتی بین آن دو رد و بدل شد استثنایی بود. اگر کسی که بلیط خریده بود فقط همین یک گل را می‌دید به نظرم ارزشش را داشت".

 

یوونتوس مائوریسیو ساری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس مائوریسیو ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۶۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است

سرمربی بارسلونا می‌گوید که شاگردانش فردا با تیمی در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان رقابت خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که شاگردانش فردا شب (شنبه) در چارچوب هفته سی‌وچهارم لالیگای اسپانیا میهمان جیرونا خواهند بود، جدالی که به نوعی جنگ بر سر نایب‌قهرمانی است، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: ما فردا با تیمی که در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است، بازی خواهیم کرد. نه‌ به خاطر جایگاه فعلی جیرونا (رده سوم جدول لالیگا)، بلکه به خاطر اینکه آنها این فصل این را ثابت کرده‌اند. آنها به دنبال ارائه سبک بازی‌ای هستند که ما به دنبال ارائه‌اش هستیم، بنابراین فردا بازی دشواری خواهد شد.

سرمربی بارسلونا با اشاره به شکست 4 بر 2 تیمش مقابل جیرونا در ماه دسامبر اظهار داشت: من رقابتی با میچل (سرمربی جیرونا) ندارم اما ما می‌خواهیم در بازی فردا انتقام شکست بازی رفت را بگیریم. اینکه ایالت کاتالونیا فصل بعد دو نماینده (اشاره به بارسلونا و جیرونا) در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد، فوق‌العاده خواهد بود.

امید بارسلونا به فروش 2 بازیکن به عربستانی‌ها

وی در مواجهه با این پرسش که «آیا یکی از اهداف باقیمانده شما در فصل جاری این است که لواندوفسکی جایزه پیچیچی (بهترین گلزن لالیگا) را از آن خود کند؟» تأکید کرد: تنها هدف ما قطعی کردن جایگاه دومی‌مان در جدول رده‌بندی لالیگا است. اگر لواندوفسکی در کنار این هدف ما موفق به کسب این جایزه شود، فوق‌العاده خواهد بود. ما برای روبرت ارزش زیادی قائل هستیم و او به انتقادات فکر نمی‌کند.

تیم‌های بارسلونا و جیرونا در حالی از ساعت 20 فردا (شنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم می‌روند که در حال حاضر به ترتیب با 73 امتیاز و 71 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی لالیگا هستند و بالای سر خود رئال مادرید 84 امتیازی را می‌بینند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!
  • وضعیت مبهم آزمون برای بازی مقابل یوونتوس
  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • اصرار قاضی تورین: ستاره یووه محاکمه می‌شود
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • سوسک شب رو به این زیبایی! (عکس)
  • حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس