Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال منچستریونایتد شب گذشته و در دیدار تکراری خود در رقابت های جام حذفی باشگاه های انگلیس موفق شد با نتیجه 1-0 از سد وولورهمپتون عبور کند و به مرحله بعدی این رقابت ها راه یابد. این برد اما با یک اتفاق برای منچستری ها تلخ شد و آن هم مصدومیت مارکوس رشفورد در این مسابقه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رشفورد که از دقیقه 63 و به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد، تنها 16 دقیقه بعد از ورودش دچار آسیب دیدگی شد و جای خود را به جسی لینگارد داد. این اتفاق در حالی رخ داد که منچستریونایتد روز یکشنبه باید در دیداری حساس در ورزشگاه آنفیلد به مصاف لیورپول برود.

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد در مورد شرایط مهاجم انگلیسی تیمش گفت: او در چند روز آینده تحت معاینه قرار خواهد گرفت. باید ببینیم برای دیدار یکشنبه چه می شود. او نمی توانست بدود. او کمی از ناحیه کمر مشکل داشت و اکنون دچار مصدومیت دیگری شد.

254 43

کد خبر 1342801

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: منچستر یونایتد فوتبال اروپا لیگ برتر انگلیس لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۶۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ برابر این تیم به میدان رفت و پس از ۹۰ دقیقه تلاش توانست با نتیجه 2-2 حریف را متوقف کند.

وینیسیوس ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد هر دو گل رئال مادرید را در این بازی وارد دروازه مانوئل نویر کند و در پایان این دیدار هم به عنوان بهترین بازیکن میدان از سوی کارشناسان یوفا انتخاب شد و این جایزه را از آن خود کرد.

حالا شاگردان کارلو آنجلوتی امیدوار هستند که بتوانند در بازی برگشت در ورزشگاه خانگی‌شان با حمایت هواداران این تیم شرایط سختی را برای باید رقم بزنند و بتوانند به دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان صعود کنند و حریف یکی از دو تیم پاری سن ژرمن یا دورتموند شوند.

وینسیوس پس از پایان این بازی در پاسخ به این سوال که آیا رئال می‌تواند پانزدهمین جام قهرمانی لیگ قهرمانان را بالای سر ببرد گفت:« با رئال مادرید هر چیزی ممکن است. همه ما می‌دانیم که 90 دقیقه‌ها در برنابئو بسیار طولانی هستند.»

دیگر خبرها

  • کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!
  • جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند
  • فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!
  • هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • موافقت باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس با سقف هزینه؛ منچسترسیتی و منچستریونایتد مخالف!