Web Analytics Made Easy - Statcounter

 معصومه حسنی خونسار روز پنجشنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)  استان کرمانشاه؛ افزود: کمیته امداد همکاری بسیار خوبی در جشنواره کتابخوانی رضوی در دوره‌های قبل با کتابخانه‌های عمومی استان داشته و امیدوارم در سال ۱۳۹۹ هم این همکاری‌ها مستمر باشد.

او اظهار داشت: تعداد ۸۷ باب کتابخانه عمومی استان کرمانشاه به عنوان پایگاه‌های فرهنگی برای هرگونه همکاری در زمینه ترویج فرهنگ مطالعه و اجرای برنامه‌های جانبی آماده همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خونسار گفت: زیربنای کتابخانه های عمومی نهادی به میزان ۴۰ هزار و ۶۰۱ متر مربع است و مجموع کتابخانه های عمومی به ۱۰۵ باب می رسد.

وی زیربنای کتابخانه های مشارکتی را ۲ هزار و ۳۲۷ متر اعلام کرد و افزود: تعداد اعضای فعال کتابخانه های عمومی نهادی استان ۶۷ هزار و ۳۱۸ نفر است.

وی ادامه داد: تعداد اعضای کتابخانه های مشارکتی سه هزار و ۹۶۹ نفر و جمع اعضای کتابخانه های عمومی استان به ۷۱ هزار و ۲۸۷ نفر می رسد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه همچنین با بیان اینکه یک میلیون و ۵۲۵ هزار و ۶۸ جلد منبع در کتابخانه های عمومی نهادی وجود دارد، تعداد منابع مشارکتی را  ۸۶ هزار و ۸۹۰ جلد عنوان کرد.

به گفته او، میزان سرانه منابع به ازای هر ۲ نفر در استان یک جلد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)  نیز در این دیدار گفت: در راستای اجرای تفاهم‌نامه همکاری همچنان مروج کتابخوانی هستیم و از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنیم.

محسن رخصی افزود: تعداد ۱۵ هزار نفر از دانش آموزان و حدود ۲ هزار نفر از دانشجویان استان زیر پوشش کمیته امداد هستند و این منابع انسانی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی یک فرصت است.

وی اضافه کرد: حدود ۱۰ هزار نفر از افراد زیر پوشش کمیته امداد عضو کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه هستند.

۷۸ هزار خانواده با جمعیتی بیش از ۱۸۰ هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد استان کرمانشاه هستند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۱۴ شهرستان، ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا دارد. 

برچسب‌ها کمیته امداد امام خمینی (ره) کتاب کرمانشاه کتابخانه عضویت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ره کتاب کرمانشاه کتابخانه عضویت کمیته امداد امام خمینی ره کتاب کرمانشاه کتابخانه عضویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد، محمد محسن رفیعی اعلام کرد: در مرحله نخست ۵۰۰ جلد کتاب از سوی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) به کتابخانه سیار شهرستان بهاباد اهدا شد.

وی همچنین از برگزاری نشستی با حجت الاسلام علیزاده نماینده بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در راستای رسالت فرهنگی این بنیاد و ترویج فرهنگ رضوی و سیره امام رضا (ع) و ائمه معصومین (س) خبر داد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان یزد همچنین عنوان کرد: مقرر شد اهدای کتاب به دیگر کتابخانه های مناطق محروم و روستایی استان یزد در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 6097264

دیگر خبرها

  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود