Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان لرستان گفت: بر اثر رانش زمین یک دهنه پل در جاده جدید خرم‌آباد - بروجرد تخریب شد و این مسیر تا اطلاع ثانونی مسدود است. ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ مصطفی دالوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، از مسدودی جاده جدید خرم‌آباد - بروجرد خبر داد و اظهار داشت: پل ارتباطی جاده‌ای که امسال بر اثر وقوع سیل تخریب شد، خراب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارش برف در جاده‌ های 1 استان/الزام همراه داشتن زنجیرچرخ در جاده‌های کوهستانیلاریجانی: بسیاری از جاده‌ها در جنوب سیستان و بلوچستان زیر آب رفته / ‌مشکل قطع برق روستاها تا 24 ساعت آینده حل خواهد شد‌جاده برگشت اهواز به رامهرمز به دلیل رانش زمین مسدود شد

وی با بیان اینکه این مسیر مجدد تخریب  شده است افزود: لاین رفت خرم‌آباد - بروجرد تاکنون قطع و تردد در جاده قدیم انجام می‌شد ولی جاده برگشت بروجرد - خرم‌آباد همان جاده بود که امروز به‌دلیل رانش تخریب شد.

رئیس پلیس راه استان لرستان عنوان کرد: فعلا تا جاده جدید بازسازی می‌شود تردد در جاده قدیم انجام می‌گیرد، جاده قدیم نیز تا ظهر امروز آماده عبور وسایل نقلیه می‌شود.

وی بیان کرد: از آنجا که پل جاده جدید خرم‌آباد- بروجرد تخریب شده تا اطلاع ثانوی و بازسازی جاده این مسیر مسدود است.

انتهای پیام/642/ح

 

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۷۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: جاده تربت جام - صالح آباد شامگاه چهارشنبه به علت وقوع سیلاب و نبود ایمنی در محدوده روستای "یخک"، تا اطلاع بعدی مسدود شد.

یوسف بنی اسدی در گفت وگو با ایرنا افزود: بارش باران در جاده های اصلی و فرعی شهرستان های کلات، مشهد، طرقبه-شاندیز، نیشابور، صالح آباد، قوچان و باخرز را لغزنده کرده است.

وی گفت: همچنین بارش باران جاده های ترانزیتی سرخس- مشهد در محدوده گردنه مزداوند و درگز- قوچان در محدوده تیوان و آزادراه و جاده قدیم مشهد- باغچه را تحت تاثیر قرار داده است.

بنی اسدی ادامه داد: مه غلیظ نیز موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز - قوچان در محدوده های تیوان و "زوباران" شده است.

براساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی بارش های بهاری چهارشنبه در روز پنجشنبه نیز تداوم خواهد یافت و بارش ها به اوج خود خواهد رسید که احتمال آبگرفتگی و ایجاد روان‌آب در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقوع سیلاب شدید در منطقه کویری (فیلم) پیدا شدن جسد دومین کشته سیل تربت جام

دیگر خبرها

  • بارش باران سیل آسا جاده روستای بقرایی به حاجی آباد را تخریب کرد + فیلم
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد+ فیلم
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد
  • جاده تربت جام- صالح آباد به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است