Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از ارسال نخستین محموله کمک‌‌های خود به حادثه‌‌دیدگان سیل هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آریا از اردبیل، رامین معبودی در جلسه امداد برای سیل‌زدگان در استان اردبیل اظهار داشت: بنا به درخواست سازمان امداد و نجات کشور برای پشتیبانی از سیل‌‌زدگان استان هرمزگان، جمعیت هلال احمر استان اردبیل نخستین محموله کمک‌‌ها شامل 700 بسته غذایی یک ماهه و 640 بسته غذایی 72 ساعته شامل 6 قلم مواد غذایی اولیه به حادثه‌‌دیدگان سیل استان هرمزگان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:  22 تن مواد غذایی شامل هفت تن برنج، هشت هزار و 861 قوطی کنسرو تن ماهی، 6 هزار و 675 قوطی کنسرو لوبیا، یک‌هزار و 890 کیلوگرم عدس، یک‌هزار و 890 کیلوگرم لوبیا چیتی، یک‌هزار و 890 کیلوگرم شکر، یک‌هزار و 470 کیلوگرم قند، 2 هزار و یک‌صد بطری روغن، 448 کیلو خرما، 700 بسته چای و 700 بسته نمک در قالب 700 بسته غذایی به منطقه ارسال شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای خدمت‌رسانی به هموطنان حادثه‌‌دیده در آمادگی کامل به‌سر می‌‌برد، بیان کرد: اقلام ارسالی جمعیت هلال احمر استان اردبیل با یک دستگاه تریلی و 2 نیروی عملیاتی به استان هرمزگان اعزام شد.
معبودی اظهار کرد: خیرین و هموطنان می‌توانند برای اهدای کمک‌های نقدی خود برای جبران خسارات سیل‌زدگان جنوب کشور از طریق شماره حساب 99999 نزد تمامی بانک‌های کشور به نام جمعیت هلال احمر، واریز از طریق شماره کارت‌های 6104337770064606 و 5894631850259730 به‌نام جمعیت هلال احمر یا به وسیله کد *780*112# از طریق گوشی تلفن همراه اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اردبیل معبودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۷۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی‌بوس در آزاد راه قزوین- زنجان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، ناصر صبوری غیاثوند با اشاره به وقوع حادثه در محور قزوین به زنجان اظهار کرد: شب گذشته گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو مینی بوس در کیلومتر یک محور آزاد راه قزوین- زنجان، لاین شمالی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ۳ تیم امداد و نجات از پایگاه محمدیه جمعیت هلال احمر شهرستان البرز، پایگاه فدک جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین و تیم واکنش سریع حوزه معاونت امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: این حادثه ۱۵ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و اقدامات پیش بیمارستانی، ۶ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و ۸ مصدوم توسط نیروهای اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی در پایان یادآور شد: یک مصدوم نیز به طور سرپایی مداوا شد.

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی‌بوس در آزاد راه قزوین- زنجان
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امدادونجات جاده‌ای
  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان
  • کمک جمعیت هلال احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • نجات کوهنورد ۲۶ ساله در ارتفاعات سبلان
  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • جان باختن یک نفر در اثر سقوط از ارتفاعات جنگل ابر
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم