Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار مشهد از برگزاری «سی و سومین نشست تخصصی معاونان برنامه‌ریزی کلانشهرهای کشور» در مشهد همزمان با برپایی نهمین نمایشگاه شهر هوشمند خبر داد.

شهریار آل‌شیخ در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با اشاره به اهداف برگزاری این نشست تخصصی اظهار کرد: این نشست با هدف بررسی و تبادل نظر در خصوص مسایل اداری، استخدامی و رفاهی کارکنان شهرداری‌ها و تبادل نظر در مورد آخرین وضعیت مسایل تشکیلاتی و استخدامی صبح روز چهارشنبه دوم بهمن ماه سال جاری همزمان با برپایی نهمین نمایشگاه شهر هوشمند برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی ضمن دعوت از کلیه معاونان و مدیران برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری‌های کلانشهرهای کشور برای بازدید از فعالیت‌های هوشمندسازی شهر مشهد افزود: نهمین نمایشگاه شهر هوشمند با مشارکت گسترده شرکت‌های بخش خصوصی، دانش بنیان و کسب و کارهای مجازی طی چهار روز متوالی از یکم تا چهارم بهمن ماه ۹۸ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد.  

 معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار مشهد در خصوص مهم‌ترین دستورکارهای نشست تخصصی اظهار کرد: تصمیم‌گیری نهایی در خصوص تشکیل کمیسیون مستقل فاوای کلانشهرها، بررسی آخرین وضعیت لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، بررسی آخرین وضعیت لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور، تبادل نظر در مورد مسایل اداری، استخدامی و رفاهی کارکنان شهرداری ها، نظام فنی- اجرایی شهرداری‌ها، بررسی راه‌های مشارکت در پروژه اپلیکیشن شهرمن و تصویب اصلاح عناوین کمیته‌های زیرمجموعه کمیسیون و تعیین روسای هر کمیته جزو مهم‌ترین موضوعات این نشست تخصصی خواهد بود.  

وی تصریح کرد:  «سی و سومین نشست تخصصی معاونان برنامه‌ریزی کلانشهرهای کشور» همزمان با نهمین نمایشگاه شهر هوشمند در مشهد طی هفته اول بهمن ماه جاری برگزار می‌شود.

کد خبر 406025

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری مشهد کلانشهر مشهد مشهد برنامه ریزی شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۷۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۲۴ تیم در نخستین رویداد فناورانه مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی قم

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری قم از حضور ۲۴ تیم در نخستین رویداد برنامه‌ریزی شده با همکاری شهرداری قم و دانشگاه قم برای کشف استعداد جوانان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، مجید محمد رضاخانی امروز _ سه شنبه هجدهم اردیبهشت_ در حاشیه برگزاری نخستین رویداد فناورانه مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی که در دانشگاه قم برگزار شد در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای بحث پرورش استعدادهای جوانان به خصوص جوانان شهر قم، برنامه‌ریزی‌ هایی در شهرداری صورت گرفته و هدف این است که از استعدادهای موجود در شهر قم برای اعتلای مدیریت شهری استفاده شود.

وی افزود: برگزاری نخستین رویداد فناورانه مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی به همت شهرداری قم و دانشگاه قم با همکاری مرکز رشد دانشگاه قم و شهرداری برگزار می‌شود که تا در نهایت بتوان در حوزه‌های مختلف شش گانه مأموریت‌های شهری و موضوعات بیست گانه که تعریف شده، از این استعدادها استفاده کرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری قم افزود: با این هدف مسابقاتی برگزار شد تا مجموعه مدیریت شهری از از نتایج مسابقات و تیم‌هایی که به عنوان برگزیده انتخاب می‌شوند استفاده و حمایت کند.

محمدرضاخانی تاکید کرد: این اولین رویدادی است که با همکاری شهرداری و دانشگاه قم در این حوزه اتفاق افتاده است و امید است تا بتوان به شکل سالیانه در هر سال ادامه داد.

وی گفت: در نخستین دوره ۲۴ تیم شرکت کردند و طبیعتاً با همکاری با تمامی مجموعه برای سال‌های بعد این رویداد قوی‌تر برگزار خواهد شد.

کد خبر 751530

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای بومی‌سازی اهم لایسنس‌های صنعت پتروشیمی تا ۷ سال آینده
  • رویداد صدرا پیوند بین دانشجو، صنایع و ایجاد اشتغال است
  • برنامه تشکیل ۲۰ کارگروه تخصصی در حوزه انتخابیه داریم/ضعف مجلس یازدهم در تراز بین المللی
  • برگزاری نشست تخصصی شاهنامه خوانی بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان در سال ۱۴۰۳
  • در اولین روز از نمایشگاه کتاب چه نشست‌هایی برگزار می‌شود؟
  • برگزاری سومین نشست کمیسیون تخصصی شورای عالی انرژی در سال ۱۴۰۳
  • اجرای ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مازندران
  • حضور ۲۴ تیم در نخستین رویداد فناورانه مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی قم
  • نشست تخصصی قرآن پژوهی برگزار می‌شود/ بازخوانی مصحف شریف کوفی
  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد