Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی می‌افزاید، برای حمایت از مجاهدت مقتدرانه نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران در پاسخ سخت به ارتش تروریستی آمریکا، همدردی با خانواده‌های داغدیده سانحه هوایی و محکومیت جنایات آمریکا، خباثت انگلیس و فتنه گران منافق روز جمعه ۲۷ دی پس از اقامه نماز جمعه همزمان با سراسر کشور راهپیمایی در نقاط مختلف آذربایجان غربی نیز برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اطلاعیه اضافه می‌کند، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از عموم مردم شهید پرور و همیشه در صحنه آذربایجان غربی دعوت می‌کند تا در این راهپیمایی حضوری گسترده داشته باشند.

کد خبر 4827140

منبع: مهر

کلیدواژه: راهپیمایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سانحه هوایی قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بوشهر شهرکرد ایلام تعطیلی مدارس گرگان قزوین مراسم تشییع سیل سیستان و بلوچستان شهادت سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۷۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر عتباتی افزود: وفق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دیروز هم یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

کد خبر 847905 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه استان آذربایجان غربی شورای شهر دستگیری

دیگر خبرها

  • نیمی از تارکین و بازماندگان از تحصیل ابتدایی آذربایجان‌غربی جذب شدند
  • ۷۱۰ آموزگار جدید از ماه مهر تدریس را در مدارس آذربایجان‌غربی آغاز می‌کنند
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • راهپیمایی در کشورهای عربی و غربی در حمایت از غزه
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است