Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز آقایی از اجرای پروژه شبکه توزیع برق به منظور افزایش ظرفیت خط انتقال در طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز آقایی در گفت وگو با عصرهامون، اظهار داشت: شبکه توزیع برق طرح توسعه بندر شهید بهشتی به منظور تأمین 25MVA  طراحی شده است و برای فازهای دیگر قابل توسعه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته وی، این پروژه با هدف بهینه سازی، فراهم کردن زیرساخت های مورد نیاز برق و افزایش ظرفیت خط انتقال توزیع بندر شهید بهشتی اجرایی می شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ادامه داد: مطالعات پروژه شبکه توزیع برق طرح توسعه بندر شهید بهشتی به صورت کامل انجام شده و در مرحله اخذ تایید نهایی از شرکت مربوطه جهت اجراست.

آقایی با اشاره به قابلیت ها و مشخصات این شبکه بیان کرد: در این پروژه 40 کیلومتر کابل مسلح 20KV و 90 کیلومتر کابل فشار ضعیف مسلح اجرا می شود.

وی در ادامه از تجهیز این مرکز به سیستم دیسپاچینگ با قابلیت صدور فرمان و مانتیتورینگ اطلاعات خبر داد و افزود: تغذیه 6 دستگاه گنتری کرین در اسکله های شماره 4 و 5، تغذیه 540 دستگاه کانتینر یخچالی و 12 دستگاه RTG و بکارگیری یکی از پیشرفته ترین تابلوهای توزیع برق از دیگر قابلیت های این پروژه است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به ایجاد 5 واحد پست ساختمانی همراه با سیستم تهویه و مجهز به سیستم اطفای حریق در این شبکه گفت: 11 دستگاه ترانسفورماتور، 30 دوربین مداربسته حفاظتی، 52 دستگاه برج روشنایی تلسکوپی و 141 دستگاه پایه روشنایی نیز در این شبکه نصب خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۸۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق

طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق  

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، استاندار مازندران دیروز جمعه در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف نیروگاه شهید سلیمی نکا پس از تماس تلفنی با وزیر نیرو گفت: طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق وابسته به نیروگاه شهید سلیمی نکا با جدیت در دست ساخت بوده و دولت برای تکمیل آن مصمم است. ‎

یوسف نوری افزود: با پیگیری‌های انجام شده از سوی وزیر نیرو، معاون وزیر نیرو و دیگر مسئولان عالی رتبه کشور طرح نیروگاه شهید سلیمی نکا با هدف رفع مشکلات برق منطقه مورد پیگیری قرار گرفته و این طرح حیاتی در مازندران به شدت در حال پیشرفت است.

مقام عالی دولت در مازندران با بیان اینکه پسروی آب دریای خزر یکی از مشکلات تامین برق در مازندران بوده است که برای رفع آن می‌بایست تدابیری در این راستا اندیشیده شود، اظهار داشت: نیروگاه نکا به دلیل قدمت بالا و با توجه به پسروی آب دریای خزر و تجهیز و نوسازی این طرح عظمیم جوابگوی نیاز منطقه نبوده است.

نیروگاه شهید سلیمی نکا با چهار واحد بخار به ظرفیت هرکدام ۴۴۰ مگاوات، ۲ واحد گازی به ظرفیت هریک ۱۳۷.۶ مگاوات و یک واحد بخار سیکل ترکیبی با ظرفیت ۱۶۰ مگاوات با تامین بیش از چهار درصد برق کشور نقش موثری در پایداری شبکه سراسری برق کشور دارد.

 

حمزه پور و گزارشی از این بازدید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد