Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عکاس اهری مدال طلای فیاب (فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی ) جشنواره بین‌المللی عکس پارک ملی ala archa را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سعید قاسمی که با اثر رنگرزی سنتی صنایع دستی منطقه ارسباران  در این جشنواره شرکت کرده بود گفت جشنواره بین‌المللی عکس پارک ملی Ala Archa توسط انجمن عکاسان آسیایی با همکاری فوکوس هر سال، در کشور قرقیزستان با شرکت عکاسان و صاحبان  آثار از کشورها و قومیت‌های مختلف برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عکاس اهری که دارای نشان درجه یک هنری در رشته عکاسی است گفت این جشنواره زیر نظر فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) و انجمن عکاسان آمریکا PSA و کلوپ عکس فوکوس بصورت سالانه برگزار می‌شود و عکس‌های راه یافته به این جشنواره، ضمن ثبت در آرشیو FIAP و PSA بنام خود عکاس و در دریافت القاب FIAP و PSA نیز این امتیاز تاثیرگذار است.

 سعید قاسمی در معرفی خود گفت: متولد در ۱۳۵۶ روستای اسکانلو منطقه خداآفرین و ساکن شهرستان اهر بوده و عضو انجمن عکاسان ایران، عضو انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی کشور و عضو انجمن عکاسی اهر می‌باشم.

این عکاس متبحر ارسبارانی افزود: اولین درجه هنری در رشته عکاسی در منطقه  متعلق به وی می‌باشد و تاکنون بیش از ۴۰ جایزه ملی در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی از آن خود کرده  و صدها اثرش  به جشنواره‌های ملی و بین المللی راه یافته است.

 

انتهای پیام/60003

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره قرقیزستان عکاسی تبریز سعید قاسمی خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی اهر خداآفرین انجمن عکاسان ایران هوراند ورزقان کلیبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا

نازنین فاطمه عیدیان در مرحله نهایی ماده ۴۰۰ متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا با تاریخ‌سازی به مدال طلا رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نازنین فاطمه عیدیان موفق شد در مرحله نهایی ماده 400 متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا در شهر دبی امارات، ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا  را کسب کند.

او موفق شد با ثبت حد نصاب 58.86ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشورهای آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب  59.48ثانیه در اختیار خودش بود را بهبود بخشید.

وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده که با حد نصاب59.16(1402/6/10-تهران) در اختیار شهلا محمودی بود را ارتقا داد.

عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب کند، اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دوهای با مانع  به دست آورد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • برندگان جوایز عکاسی جهانی سونی ۲۰۲۴ /از عقیم‌سازی اجباری تا متروکه‌های آلوده به تشعشعات اتمی
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • این دختر باز هم طلای جهانی گرفت
  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه
  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی