Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم ملی امید از امکانات بالای اردوهای شاگردان استیلی گفت.

طرفداری- حذف ایران از انتخابی المپیک 2020، واکنش های متفاوتی را در پی داشته است. حالا سرپرست تیم امید در خصوص این ناکامی توضیحاتی ارائه داده است.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سید علی میرغفاری با بیان این موضوع گفت:

برنامه های آماده سازی تیم امید نشان دهنده حمایت همه جانبه فدراسیون فوتبال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اعزام به مسابقات تایلند ما دیدارهای تدارکاتی با تیم های المپیک ازبکستان ، قطر، استرالیا و اندونزی را داشتیم همچنین اردوها و سفرهای تدارکاتی و آماده سازی و بازی با تیم ملی بزرگسالان و دو باشگاه لیگ برتری که تلاش کردیم از همه فرصت ها و مقاطع فیفا دی استفاده کنیم. البته امکان برگزاری بازی های دیگری هم وجود داشت اما باشگاهها بیش از این بازیکنان را در اختیار ما نمی گذاشتند و این مسئله برای ما مشکل ساز بود.

میرغفاری در خصوص امکانات و شرایط تیم المپیک نیز اظهار داشت:

قبل از هر 3 تیم وارد سونگلا شدیم ، آشپز اختصاصی و حتی روانشناس در اختیار داشتیم. غذای ایرانی برای تیم پخت می شد و پیش از حریفان با هزینه خودمان به این منطقه آمدیم که بازیکنان به شرایط آب و هوایی و حتی اختلاف ساعت عادت کنند. حتی پاداش های مرحله مقدماتی هم پیش از شروع بازی ها به بازیکنان تیم پرداخت شد تا دیگر هیچ مشکل و نگرانی وجود نداشته باشد.

وی افزود:

همه چیز برای تیم فراهم بود و البته اعضای تیم و کادر فنی هم تلاش خودشان را کردند. تیم امید هیچ وقت چنین تدارکات گسترده ای به این شکل نداشته با این وجود متاسفانه با بدشانسی نتوانستیم از گروه صعود کنیم و با اختلاف تفاضل گل از مسابقات کنار رفتیم. فراموش نکنیم که ما در سخت ترین قرعه ممکن قرار داشتیم و بازی ها را با دیدار مقابل مدافع عنوان قهرمانی شروع کردیم همچنین دومین بازی را مقابل کره جنوبی انجام دادیم که شاید بهترین تیم این دوره باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۸۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قریشی: داور برای اخراج نکردن چشمی توجیهی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، محمد قریشی مدافع ذوب آهن پس از شکست برابر استقلال و در جمع خبرنگاران گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. در روزی که حقمان باخت نبود، شکست خوردیم. به تیم استقلال تبریک می‌گویم. ولی من افتخار می‌کنم که در چنین تیمی بازی می‌کنم.

او ادامه داد: تا دقیقه 90 برابر صدرنشین لیگ و تیمی که برای قهرمانی تلاش می‌کند، واقعا شجاعانه بازی کردیم. هر کاری که توانستیم انجام دهیم ولی برد و باخت در بازی هست و به استقلال تبریک می‌گویم.

مدافع ذوب آهن اضافه کرد: من فقط می‌خواهم درباره یک مورد صحبت کنم و جز این درخصوص چیز دیگری حرف نمی‌زنم. دقیقه 75 بازی، آقای کوپال ناظمی با چه توجیهی می‌خواهند بگویند که چرا روزبه چشمی را اخراج نکردند؟ روی چه حسابی؟

وی با اشاره به خطای روزبه چشمی گفت: صد در صد کارت زرد دوم داشت. من واقعا نمی‌دانم. واضح‌ترین صحنه‌ای که می‌تواند اتفاق بیفتد. همه چیز واضح بود، می‌توانست در دقیقه 75 روزبه را اخراج کند. بازی یک بر یک بود و ما چند ضدحمله زده بودیم و قطعا می‌توانستیم برنده بازی باشیم. داور این کار را نکرد و متأسفانه بازی را باختیم.

قریشی همچنین درخصوص درگیری میان حامدی‌فر و رضایی نیز توضیح داد: ما داخل رختکن بودیم ولی فیلم آن موجود است. اگر کمیته انضباطی بخواهد کاری انجام دهد، سند آن وجود دارد. این درگیری به بازی رفت بازمی‌گردد که در جریان مسابقه یک سری اتفاقات رخ داده بود.

دیگر خبرها

  • عبادی‌پور: جز از جانب مردم، حمایت دیگری نداشتیم
  • هفته اول خوب باشیم کسب سهمیه المپیک آسان خواهد بود
  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • قریشی: داور برای اخراج نکردن چشمی توجیهی ندارد
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • امید اول ایران در لیگ ملت‌ها اینجاست، کنار پائز!
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • پوچتینو: پروسه ساختن چلسی ممکن است یک ماه یا یک سال طول بکشد
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد