Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  هدایت الله جمالی پور در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با تاکید بر لزوم انتقال منابع مالی واحد های تولیدی ، صنعتی به استان  تاکید کرد: پس از این مهلت اگر یک واحد تولیدی به استانداری مراجعه کند، مساعدتی از ما دریافت نخواهد کرد.
او گفت: به هیچ عنوان قابل قبول نیست که یک واحد تولیدی از نظر مکانی در استان قزوین مستقر باشد، اما منافع مالی، پرداخت مالیات و حساب بانکی خودش را در استان دیگری پیگیری کند که باید این موضوع سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار گفت: مسؤلان دستگاه‌های اجرایی هنگام قرارداد با یک واحد اقتصادی و تولید کننده مشروط کنند که تمام منافع اقتصادی تمرکز حساب‌های بانکی این واحد‌ها به استان آورده شود تا بتوانیم به افزایش منابع مالی استان کمک کنیم.
استاندار قزوین با بیان اینکه برای تحقق و پیگیری این موضوع باید کمیته‌ای تشکیل شود گفت:از همان ابتدا باید با تشکیل یک منشور حقوقی و مکانیزم مشخص تمامی موارد را به تولید کننده ابلاغ کرد.
جمالی پور گفت: قزوین بهشت سرمایه‌گذاری است و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی نباید به بهانه جذب سرمایه‌گذار از منشور و مکانیزم کلی استان غافل شوند.

استاندار گفت: طبق قانون، ۷۰ درصد نیرو‌های کار در یک واحد تولیدی باید از نیرو‌های بومی تامین شده و ۳۰ درصد باقی مانده به انتخاب تولیدکننده واگذار شود.

استاندارقزوین به معضل تحویل ندادن یک نسخه برگه تسهیلات از سوی بانک به دریافت کنندگان اشاره کرد و گفت: در همه توافق‌های دوجانبه، حق قانونی وجود دارد که یک نسخه برگ قرارداد یا تسهیلات به طرف مقابل داده شود و خلاف این موضوع تخلف قانونی بوده و قابل پیگیری است.

او تاکید کرد: قوانین حوزه اقتصادی نباید متناقض باشد و این رویکرد‌ها نه تنها راهگشا نیست، بلکه مشکل آفرین بوده و حتی مانع توسعه است.

بخشنده رئیس اتاق بازرگانی هم در این جلسه گفت: به منظور اختصاص منافع اقتصادی تولید به مردم قزوین از این پس لازم است حساب‌های بانکی صاحبان صنایع مستقر در قزوین به استان منتقل شود.

بخشنده گفت: سرمایه گذاران زیادی به استان آمده و درخواست حل مشکلات خود در استان را دارند، اما منابع آن‌ها در خارج از استان است و برای نمونه تعداد زیادی به اتاق بازرگانی تهران داده می‌شود و ما خدمات می‌دهیم در حالی که شرکت‌های بزرگی داریم که باید شورای گفتگو تصویب کند که کارت بازرگانی آن‌ها در قزوین باشد.

او افزود: ۱۵ طرح اولویت دار سرمایه گذاری بخش گردشگری و صنعتی در استان تعریف شده که در همایشی آن را معرفی خواهیم کرد.
انتهای پیام/.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحدهای تولیدی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۸۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین