Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@20:29:33 GMT

آخرین وضعیت راه‌های مناطق سیل‌زده

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۸۵۴۴

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا،‌ سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به وضعیت راه‌های مناطق سیل‌زده، با بیان اینکه در حال حاضر بارندگی در جاده‌های مواصلاتی مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان قطع شده است، گفت: محورهای فرعی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان به دلیل تخریب، کماکان مسدود است که اقدامات لازم برای بازگشایی آن‌ها در حال انجام است، اما خوشبختانه راه‌های اصلی در این استان بازگشایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی سایر راه‌های مواصلاتی کشور، افزود: در حال حاضر در آزادراه قزوین به کرج و کرج به تهران در مقاطع مختلف شاهد ترافیک نیمه‌سنگین هستیم. همچنین ترافیک در آزادراه تهران – قم در هر دو مسیر رفت و برگشت پر حجم گزارش شده است.

رحمانی درباره وضعییت جوی راه‌های کشور نیز گفت: اکنون در اکثر جاده‌های استان اردبیل، همدان و محور آستارا-اردبیل و اسالم –خلخال در استان گیلان شاهد بارش برف هستیم. در اغلب محورهای استان گیلان نیز بارش باران مشاهده می‌شود. در اغلب محورهای زنجان، برخی از محورهای آذربایجان شرقی و غربی، گرده کوهین در استان قزوین، محور سقز- بانه در استان کردستان و بجنورد-اسفراین در خراسان شمالی مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید برای رانندگان گزارش شده است.

وی ادامه داد: در محور خلخال- اسالم تردد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است. در عین حال تاکید می‌کنم که با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده برای فردا بعد از ظهر انتظار داریم که محورهای مواصلاتی در محورهای شمالی و شمال غرب کشور با شدت قابل توجهی دچار لغزندگی شوند. بنابراین رانندگانی که قصد سفر در این محورها را دارند، برای جمعه بعدازظهر، شنبه و یکشنبه حتما با آمادگی کامل به محورهای کوهستانی استان‌های شمالی و شمال غربی کشور سفر کنند. قبل از سفر حتما از وضعیت راه‌ مطلع شوند.

رحمانی تأکید کرد: برای چند روز آینده با پیش‌بینی‌های انجام شده به رانندگان هشدار می‌دهیم که محورهای مواصلاتی با شدت قابل توجهی دچار بارش برف و باران خواهند شد. بنابراین رانندگان آماده باشند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه رابرت مک ایر رخشان بنی اعتماد تمساح گاندو سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی محمد صادق کوشکی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آخرین وضعیت راه مناطق سیل زده مکانیسم ماشه رابرت مک ایر رخشان بنی اعتماد تمساح گاندو سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی محمد صادق کوشکی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۸۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مناطق سیل زده

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور، آخرین وضعیت مناطق دارای بارش شدید را تشریح کرد و گفت: ستاد‌های آمادگی بحران در استان‌ها تشکیل شده است.

به گزارش ایسنا، حسین ظفری درباره آخرین وضعیت استان‌های سیل زده، افزود: شب گذشته بارش‌های شدیدی در استان‌های غربی و جنوبی کشور داشتیم. در استان خوزستان شهر دزفول میزان بارش‌ها به ۱۰۷ میلی متر رسید.

وی اظهار کرد: همچنین در ایلام، خوزستان و چهارمحال و بختیاری راه‌های عشایری آسیب جدی دیده اند و تعدادی دام نیز تلف شده‌اند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: خوشبختانه تلفات جانی در اثر این بارش‌ها نداشته‌ایم، اما ارزیابی‌ها هنوز ادامه دارد.

ظفری گفت: راه‌های اصلی باز هستند و تردد در جریان است.

وی افزود: برق در شهر معمولان استان لرستان نیز قطع شده بود که با همکاری سازمان‌ها وصل شد.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: نیرو‌های امدادی در استان‌های شمالی، غربی و شمال غربی کشور در حالت آماده باش قرار دارند.

ظفری با اشاره به آبگرفتگی‌ها گفت: در بخش‌هایی از شهرهای، اهواز و ایلام برخی خانه‌ها دچار آبگرفتگی شدند که ساکنان به مناطق امن انتقال داده شدند.

وی افزود:در استان‌های ایلام، خراسان جنوبی و چهارمحال و بختیاری، عده‌ای از مردم در محاصره سیلاب قرار گرفته بودند که به کمک نیرو‌های امدادی رهایی یافتند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به بارش تهران ادامه داد: در بازدید‌های میدانی خودم در اطراف تهران مشاهده کردم که تمام نیرو‌های امدادی اعم از هلال احمر، پلیس، آتش نشانی و اورژانس در آمادگی کامل هستند.

ظفری گفت: ستاد‌های آمادگی بحران در استان‌ها تشکیل شده‌اند. این آمادگی‌ها تا پایان بارش‌ها ادامه خواهد داشت و ان‌شاءالله این بارش‌ها را نیز سپری می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۱۱ استان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف آسیب جدی دیده‌اند
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده
  • شرایط محورهای مواصلاتی برای سفر مناسب نیست
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی