Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز از جمع آوری کمکهای جامعه وکلا به سیلزدگان سیستان و بلوچستان خبر داد.

  عیسی امینی رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز در گفت و گو با خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس گفت: مسئله سیل پیش آمده در سیستان و بلوچستان یک مسئله ملی است و فاجعه ای است که علت‌ های انسانی آن اکنون اهمیت چندانی ندارد و مهم این است که این فاجعه رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: همه باید کمک کنیم و نقش نهادهای مردمی نمود خوبی در این جریان دارد و مرکز وکلا در تمام حوادث طبیعی در طول یک سال اخیر در این خصوص اقدامات مناسبی را انجام داده است.

 امینی با اشاره به حضور فعال کانون وکلا در کمک به مردم گفت: در خصوص سیل سیستان و بلوچستان وجوهی از جامعه‌ وکلا دریافت شده که به نهادهای عمومی و مردم نهاد نیز تحویل داده شده تا در اختیار سیل زدگان قرار گیرد.

 رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: همانند ساخت مدرسه در کرمانشاه امروز نیز این قصه همراهی و همیاری را ادامه می‌دهیم و این جریان خیرخواهانه مورد استقبال وکلا قرار گرفته است.

 وی بر نقش رسانه‌ها برای جلب همکاری و ایجاد انگیزه بیشتر بین مردم تاکید کرد و گفت : این فاجعه باید با کمک مردم و دولت برطرف شود و یکی از نقص های ما این است که سازمان‌های مردم نهاد را تقویت نمی کنیم در حالی که می‌توانند به حاکمیت کمک کنند.

 امینی افزود: امروز همه این را می بینیم که نیازسنجی درستی راجع به سازمان‌های مردم نهاد نداریم و کانون وکلا نیز نقش این نهادهای اجتماعی را تضعیف نمی کند بلکه می‌خواهد کمک‌های وکلا را در این ارتباط جمع‌آوری کند و استعلام های لازم را از مراجع ذیربط گرفته و برای همراهی دولت و کمک به مردم پیشقدم شده است.

وی افزود : سلبریتی ها اگر در راستای تسهیل امور حرکت کنند نقش مثبتی دارند و کمک کننده خواهند بود و این اتفاق در دنیا معمول است و اگر کمکهای افراد سرشناس جهت‌دهی شود برای مردم خیر و برکت به همراه خواهد داشت و باید نقش نهادهای عمومی را در اتفاقات اینچنینی نادیده نگیریم.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیل جامعه وکلا وکلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۸۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۲۰۰ ماما در استان البرز فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، وی افزود: هفته ملی ماما با شعار هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت از ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و جامعه مامایی برای ارتقای شاخص‌های رشد جمعیت و زایمان طبیعی در استان تلاش‌ می کند.   صیادی خاطر نشان کرد: در سال گذشته بیش از ۱۱ هزار زایمان طبیعی در استان انجام شده است و زایمان طبیعی در مادران ایرانی فرزند اول با رشد ۲/۳ درصدی همراه بوده است.    رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: استان البرز در شاخص‌های بی دردی زایمان طبیعی رتبه ۲ کشوری را دارد و در سال گذشته این شاخص رشد داشته است.    وی با عنوان اینکه طبق استاندارد جهانی به ازای هر دو مادر باید یک ماما وجود داشته باشد گفت:  این شاخص در تمامی بیمارستان‌های استان که زایشگاه دارند رعایت شده است و فقط بیمارستان کمالی با این استاندارد کمی فاصله دارد و یکی از اولویت‌های دانشگاه در ارتقا جامعه مامایی افزایش تعداد ماما شاغل در بیمارستان کمالی است که به شاخص جهانی استاندارد برسیم.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»
  • خانواده بافضیلت موجب تعالی جامعه می شود
  • توجه به عفاف و حجاب ارزش نهادن به کرامت زن است
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • ماما؛ نخستین همراه لحظه‌های شوق‌انگیز زیستن
  • بیش از ۱۲۰۰ ماما در استان البرز فعالیت می‌کنند
  • فعالیت بیش از ۸۵۰ نفر ماما در استان کرمانشاه
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه
  • ثبت بیش از ۱۱ هزار زایمان طبیعی در البرز