Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@03:43:55 GMT

پرونده‌های تعزیراتی با سرعت بیشتری رسیدگی شود

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۸۷۹۹

پرونده‌های تعزیراتی با سرعت بیشتری رسیدگی شود

استاندار خوزستان گفت: برخی از دستگاه‌ها در زمان مناسب پاسخ استعلام ها را نمی‌دهند که موجب از بین رفتن این کالاها می شود که باید به وضعیت آنها رسیدگی شود. ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، غلامرضا شریعتی در  نشست کمیسیون تعزیرات حکومتی استان خوزستان اظهار داشت: برخی شکایت ها در خصوص کالاهایی که به اتهام قاچاق توسط تعزیرات مصادره شده اند مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان افزود: قاعدتاً بررسی های لازم در مورد این کالاها بایست انجام شده و اگر اثبات شود که این کالاها قاچاق نیستند باید به مالکان آنها عودت داده شوند و در غیر اینصورت باید مراقبت شود که کالاها فاسد نشده و مطابق مقررات و ضوابط استفاده شوند.

شریعتی تصریح کرد: البته برخی از دستگاه‌ها در زمان مناسب پاسخ استعلام‌ها را نمی دهند و موجب از بین رفتن این کالاها می‌شود که در این رابطه تذکرات لازم داده شد.

وی گفت: دو مورد از این دست با مذاکرات صورت گرفته با مرکز حل و فصل شد و در مورد سایر موارد دستگاه‌های استانی مکلف شدند که پاسخ ها را در زمان مناسب بدهند تا قضات شعب تعزیرات حکومتی بتوانند تصمیمات لازم را مبتنی بر عدالت بگیرند.

استاندار خوزستان بیان کرد: این اموال اگر حق مردم است به آنها داده شود و اگر حق حکومت است در اختیار دولت قرار بگیرد و از طریق روش‌های مصوب در اختیار مردم قرار داده شود و در هر صورت از امحا و از بین رفتن این اموال که به زیان کشور است جلوگیری و ممانعت شود.

کشف 57 میلیارد ریال ارز قاچاق در فرودگاه امام خمینیبیش از 108 میلیارد کالای قاچاق در  استان فارس کشف شدبزرگترین قاچاقچی سوخت پس از 9 سال فرار، دستگیر شد

انتهای پیام/ ع

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۸۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ میلیارد ریال تاوان عرضه خارج از شبکه گاز مایع

به گزارش خبرگزاری مهر، تقی حسام گفت: پرونده خرید و فروش ۹ هزار و ۴۷۰ لیتر گاز مایع یارانه ای بر خلاف ضوابط تعیین شده به ارزش ۲ میلیارد و ۸۹۴ میلیون ریال در شعبه چهارم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط گاز مایع، متهمان را جمعاً به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۵۷۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل چهار برابر ارزش کالای کشف شده، محکوم کرد.

حسام گفت: ماموران نیروی انتظامی گزارشی پیرامون تخلیه گاز مایع از یک دستگاه خودرو انتقال فرآورده نفتی در واحد غیرمجاز را تهیه و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093321

دیگر خبرها

  • ️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه‌ای در قم
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • ۱۱ میلیارد ریال تاوان عرضه خارج از شبکه گاز مایع
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت