Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-05@02:25:15 GMT

قرعه‌کشی فیلم‌های سینمای رسانه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۸۸۳۲

قرعه‌کشی فیلم‌های سینمای رسانه آغاز شد

مراسم قرعه‌کشی فیلم‌های سینمای رسانه در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آغاز شد.

به گزارش قدس آنلاین، طبق روال دو دوره قبل، دست‌اندرکاران جشنواره فیلم فجر به دبیری إبراهیم داروغه زاده امسال هم تصمیم گرفتند جدول نمایش فیلم‌های جشنواره را در سینمای رسانه‌ها با قرعه کشی تنظیم کنند و این مراسم با حضور صاحبان آثار راه یافته به جشنواره صبح پنجشنبه ۲۶ دی ماه در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهروز شعیبی، جواد نوروزبیگی، بهتاش صناعی‌ها، سعید سعدی و غلامرضا موسوی، از جمله حاضران در این مراسم هستند.‌

این مراسم با اجرای محمدرضا مقدسیان از منتقدان سینما و تسلیت او به خانواده داغدار و ملت ایران در حوادث اخیر و نیز ابراز همدردی و تاکید بر کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان همراه بود.
در ابتدا دبیر جشنواره با بیان اینکه همه ما در شرایط روحی سختی هستیم گفت: مردم در مصیبت های اخیر داغدار هستند و جشن برگزار کردن شاید در این شرایط درست نباشد به همین دلیل مراسم افتتاحیه را که هرسال با شکوه برگزار می‌کردیم حذف کردیم.‌ حضور ما و شما هم برای جشن نیست بلکه برای همراهی است. شما با حضور در جشنواره فجر فداکاری می کنید چون سینما می‌تواند تسکین دهنده آلام باشد. این مراسم را هم نمی خواستیم برگزار کنیم ولی برای اینکه قرعه‌کشی شود و به روال دو سال قبل، مجبور به برگزاری شدیم.

داروغه‌زاده گفت: امسال در سینمای رسانه‌ها چهار سانس داریم‌ که  سه سانس اول برای فیلم‌های سودای سیمرغ است و سانس آخر برای فیلم‌های مستند ‌ و کوتاه.

این گزارش بروزرسانی می‌شود

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سینمای رسانه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۸۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی

محمدعلی باقری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) همه ساله در مازندران مراسم دسته روی، عزاداری و روضه خوانی در مناطق مختلف برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه حضور هیأتی از مازندران در کربلای معلی و طی نشست با مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در کربلا مقرر شد با حضور ایرانی‌ها و زائران در کربلا مراسمی در بعثه با همکاری شورای هییات مذهبی مازندران مراسم عزاداری به مناسبت شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام برگزار شود.

وی گفت: این مراسم در عراق و کربلایی معلی برگزار می‌شود و از کاروان‌ها و دسته‌های مختلف زوار در این مراسم حضور دارند.

رئیس شورای هییات مذهبی مازندران همچنین از برپایی موکب پذیرایی و عزاداری خبر داد و گفت: در این مراسم از عزاداران پذیرایی می‌شود.

باقری گفت: این مراسم از ساعت ۱۷ روز جمعه در نمازخانه هتل مستقر در کربلای معلی آغاز شد و این مراسم توسط کاروان هیأتی شهرستان نکا و مهدیه بزرگ ساری، شورای هیأت مذهبی و بعثه مقام معظم رهبری درحال برگزاری است.

کد خبر 6095920

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • برگزاری مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق(ع) در گلستان
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • برگزیدگان صدا و سیمای لرستان در جشنواره «بر بلندای حضور»
  • پیکر شهید گمنام وارد یزد شد
  • درخشش تسنیم در جشنواره رسانه‌ای لرستان/ ۳ خبرنگار برتر شدند