Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان قهرمان مسابقات دو نیمه ماراتن بانوان کشور گفت: تمامی تلاش خود را می کنم در مسابقات دو صحرانوردی آسیا موفق به کسب مدال شوم.

پریسا عرب در گفت و گو با ایسنا، افزود: مسابقات از سطح کیفی خوبی برخوردار بود و تقریبا تمام رقبا حضور داشتند اما بازهم با اختلاف زیاد توانستم مقام قهرمانی را بدست بیاورم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه امسال نسبت به دوره های پیشین شرایط آب و هوایی جزیره هرمز بسیار مطلوب تر بود، اظهار کرد: حضور تماشاگران در طول مسیر باعث افزایش انگیزه ورزشکاران شده بود و با این روند حالا حالاها به حضور در مسابقات و کسب عناوین قهرمانی ادامه خواهم داد.
عرب با اشاره به اینکه هفتگی ۱۸۰ کیلومتر برای حضور در مسابقات تمرین می کنم، خاطرنشان کرد: وقتی به مسابقات می آیم بسیار راحت و با آمادگی بالا عنوان قهرمانی را کسب می کنم.
این قهرمان دو نیمه ماراتن کشور با بیان اینکه در ایران فاصله زیادی با رقبا دارم، اضافه کرد: امیدوارم بتوانم در مسابقات برون مرزی هم این موفقیت ها را تکرار کنم و فاصله خود را با رقبای بالادستی کاهش دهم.
وی با اشاره به اینکه بدون مربی و امکانات تمرین می کنم، اضافه کرد: برای مسابقات بین المللی باکو و مسابقات آسیایی صحرانوردی در فروردین ماه خود را آماده می کتم و تلاش خود را برای کسب مدال به کار می بندم.

به گزارش ایسنا، پریسا عرب صبح امروز(۲۶ دی ماه) برای سومین سال متوالی مقام قهرمانی دو نیمه ماراتن جام هرمز را بدست آورد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی پریسا عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۸۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری

شاهو محمدی، نابغه ورزشی سندروم‌داون مهابادی در مسابقات شنا جانبازان و توان‌یابان قهرمانی کشور که تحت نظارت کمیته بین‌المللی پارالمپیک برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.

بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت‌ها طی روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه و در تهران برگزار می‌شود و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

نتایج بدست آمده توسط شرکت‌کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان