Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نویسنده کتاب «دشت شقایق‌ها» گفت‌: نوشتن کتاب در مورد شخصیت و فعالیت‌های سپهبد شهید قاسم سلیمانی حتما انجام خواهد شد اما نویسندگان توجه کنند و با عجله به این موضوع بسیار مهم نپردازند، برای نوشتن در مورد مردی همچون سپهبد شهید قاسم سلیمانی باید بر مدار درست حرکت کرد و ادبیات ارزشمندی همانند شخصیت این بزرگوار را به جامعه ارائه نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 12:00 - 26 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۶۷۴۹

محمدرضا بایرامی نویسنده کتاب «دشت شقایق‌ها» درگفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری پیرامون لزوم نگارش کتاب با محوریت  ابعاد شخصیتی سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: عرصه فعالیت‌های سپهبد شهید قاسم سلیمانی به حدی وسیع است که نمی‌توان وی را تنها به حضورش در هشت سال دفاع مقدس ختم کرد او سال‌ها در حوزه سپاه قدس به ایجاد امنیت در منطقه پرداخت و همین امر سردار بزرگ امنیت را به یک فعال عرصه دفاع از کشور  تبدیل کرد.

وی در همین راستا ادامه داد: تلاش‌ و فعالیت‌های سپهبد شهید قاسم سلیمانی عجین شده با تاریخ ما است لذا نوشتن کتاب در مورد ابعاد شخصیتی این فرد بزرگ و بیان مختصات تلاش‌های وی کاری بس ارزشمند است چراکه ویژگی شخصیتی بزرگی در این فرد نهفته و این وظیفه نویسندگان را سنگین می‌کند پس باید کاری بزرگ و ارزشمند انجام شود.
بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین واکنش‌ها به شهادت سردار سلیمانی اینجا کلیک کنید وی اقدام شتاب‌زدگی برخی نویسندگان برای نوشتن کتاب در مورد سپهبد شهید قاسم سلیمانی را مطرح و تصریح کرد: نوشتن کتاب در مورد شخصیت و فعالیت‌های سپهبد شهید قاسم سلیمانی حتما انجام خواهد شد اما نویسندگان توجه کنند و با عجله به این موضوع بسیار مهم نپردازند، برای نوشتن در مورد مردی همچون سپهبد شهید قاسم سلیمانی باید بر مدار درست حرکت کرد و ادبیات ارزشمندی همانند شخصیت این بزرگوار را به جامعه ارائه نمود. 

بایرامی ضرورت توجه به تولید آثار ارزشمند و ماندگار برای بیان ابعاد شخصیتی سپهبد شهید قاسم سلیمانی را مهم دانست و خاطرنشان کرد: انجام تحقیق و بیان حقایق زندگی سپهبد شهید قاسم سلیمانی بر اساس مستندات به تولید کاری فاخر و ارزشمند می‌انجامد اگرچه شاید سال‌ها زمان ببرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار ادبیات سپهبد شهید قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۹۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • رسیدن به فلسفه زندگی از راه خودشناسی
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» بر اساس کتاب شهید آوینی بررسی شد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات