Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حجت الاسلام دانشی سرپرست شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی استان مرکزی گفت: در پی درخواست‌های مکرر مردمی فردا جمعه ۲۷ دیماه پس از اقامۀ نماز دشمن شکن عبادی ـ سیاسی جمعه راهپیمایی سراسری مردم در حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر آمریکای جنایتکار برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام دانشی افزود: این راهپیمایی سراسری همزمان با سراسر کشور در میعادگاه‌های نماز جمعه استان مرکزی هم برگزار می‌شود تا مردم باحضورشان از مؤلفه‌های قدرت، اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی و حافظان نظم و امنیت عمومی حمایت کنند.

متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

«بسـم الله الـرحمـن الـرحیـم»
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی درخواست‌های مکرر مردمی و استانی از سراسر کشور اعلام می‌کند که پس از اقامۀ نماز دشمن شکن عبادی ـ سیاسی جمعه این هفته (۲۷ دی ماه) راهپیمایی سراسری در حمایت مردمی از اقدام شجاعانه و باصلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکستن هیمنۀ پوشالی طاغوت اعظم، آمریکای جانی و پشتیبانی از مؤلفه‌های قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در تقابل با دشمنان کینه توز کشور و پاسداشت مجاهدت‌های خالصانه و شبانه روزی نیرو‌های مسلح ارزشی و مردمی جمهوری اسلامی ایران خاصّه سپاه مقتدر و مایۀ مباهات پاسداران انقلاب اسلامی به لحاظ شرایط ناشی از سقوط هواپیمای مسافربری و موج سواری رذیلانه سردمداران خون آشام شیطان بزرگ و مزدوران منطقه‌ای آن و همچنین ابراز و اعلام همدردی و تکریم خانواده‌های داغدار توأم با محکومیت هتاکی‌های بی شرمانه ساختار شکنان و وقاحت سفیر خبیث انگلیس مکار و روباه صفت، برگزارخواهد شد.
حجت الاسلام دانشی سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی هم از مردم مومن و انقلابی استان مرکزی دعوت کرد تا با حضور مثال زدنی و حماسی خود در این راهپیمایی سراسری که پس از اقامۀ نماز دشمن شکن عبادی ـ سیاسی جمعه این هفته (۲۷ دی ماه ۱۳۹۸)

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهپیمایی مردمی راهپیمایی ضد آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۹۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید امیرعبداللهیان بر توسعه مناسبات با قاره آفریقا

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران روز دوشنبه با «انگاته روبارد» وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی دیدار و گفت وگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار توسعه و ارتقای همه جانبه مناسبات با قاره آفریقا را از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دانست.

وزیر امور خارجه ایران همچنین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه مناسبات دوجانبه با جمهوری آفریقای مرکزی در زمینه‌های مورد نیاز این کشور به ویژه در حوزه‌های کشاورزی، علمی و فناوری و آموزشی آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

انگاته روبارد وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی نیز با اشاره به اهمیت پذیرش دعوت جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در دومین همایش ایران و آفریقا و اکسپو تهران و ابراز قدردانی از حسن میزبانی از وی و هیات همراه، پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشورمان در زمینه‌های علمی، فناوری و صنعتی را ستود.

دیگر خبرها

  • ​​​​​​​توسعه همکاری محیط زیستی ایران و آفریقای مرکزی
  • همکاری با آفریقای مرکزی در تمامی زمینه های محیط زیستی
  • همکاری با آفریقای مرکزی در حوزه محیط زیست
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • تأکید امیرعبداللهیان بر توسعه مناسبات با قاره آفریقا
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت