Web Analytics Made Easy - Statcounter



خبرگزاری آریا- رئیس اتحادیه تلفن همراه و سیستم های مخابراتی استان قزوین گفت: یکی از بزرگترین رسته های اتحادیه الکترونیک و سیستم های مخابراتی، موبایل است و نزدیک به 450 نفرفرشنده ی موبایل در این اتحادیه عضو می باشند.
به گزارش خبرنگار آریا ابوالفضل  ناصری رئیس اتحادیه تلفن همراه و سیستم های مخابراتی استان قزوین در خصوص تاریخچه تشکیل اتحادیه تلفن همراه گفت: از شروع کاررسمی موبایل از سال 1378 این اتحادیه بطور رسمی کار خود را آغاز کرده است این اتحادیه دارای چندین رسته می باشد که موبایل بزرگترین رسته  آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیرسخنگوی تلفن همراه کشوردرادامه افزود: ازاواخرسال 1396طرح ریجستری کار خود را با تشکیل کمیته ای در اتاق اصناف، با حضور روئسای اتحادیه تلفن همراه کشوروانتخاب پنج نماینده برای حل مشکلات تلفن همراه استان با هدف کاهش آسیب و ضرربه فروشندگان آغاز کرد .
وی تاکید کرد: آغاز ریجستری از تاریخ اول آذر نودوشش باگوشی های اپل بود وتا تاریخ اول اردیبهشت نود وهفت کلیه برندهای موبایل ریجستری شدند.
ناصری با بیان این مطلب که اجرای طرح ریجستری علاوه بر جلوگیری از قاچاق گوشی درامدی نیز برای دولت ایجاد میکند افزود: اجرای طرح ریجستری راهی است تا اعضای محترم تلفن همراه بطور مستقیم مالیات نپرداخته و فشار مالی مضاعفی دراین برنامه نداشته باشند.
سخنگوی کمیته تلفن همراه کشوردر خصوص برنامه های اتحادیه گفت: خوشبختانه این اتحادیه هرروز در حال رشد و ارتقا است و عملکرد عالی و به روز، از اهداف این صنف در اتحادیه الکترونیک است.لذا برای ارتقا هرچه بیشتر فعالیت های این رسته و اطلاع همکاران از عملکرد چهار ساله ی اتحادیه، نشستی در تاریخ بیست و نهم آذر ماه درتالار کهربا راس ساعت بیست وسی دقیقه انجام خواهد شد تا ضمن اطلاع از موارد ذکر شده درخصوص برنامه های چهار ساله ی آتی نیزبحث و تبادل نظر شود.
رئیس اتحادیه تلفن همراه و سیستم های مخابراتی استان قزوین در پایان به سی و هفت هزار گوشی سلب امتیاز شده اشاره کرد و افزود: درتاریخ دوازدهم دی ماه نودوهشت با همت دکتر ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران وکمیته تخصصی تلفن همراه و ستاد مبارزه با کالای قاچاق کشور، سی و هفت هزار گوشی سلب امتیاز شده که بالغ بر هشتصد میلیارد تومان ارزش داشت، مجددا وصل گردید و این اطمینان برای ستاد کالای قاچاق کشوروهمتا ایجاد شد که اعضای تلفن همراه هرگز از مبادی غیر قانونی کالا وارد نخواهند کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ریجستری قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۹۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس گزارش زومیت، گوشی‌های وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو که در سال ۲۰۲۰ معرفی شده بودند، به پایان چرخه‌ی عمر خود رسیدند. وان پلاس وعده داده بود که برای این گوشی‌ها سه سال به‌روزرسانی اندروید و چهار سال به‌روزرسانی امنیتی منتشر خواهد کرد.

طبق بیانیه‌ی رسمی، آخرین به‌روزرسانی وان پلاس ۸ دارای وصله‌ی امنیتی آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) است و OxygenOS 13.1.0.587 را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد. جدیدترین به‌روزرسانی گوشی وان پلاس ثبات و امنیت دستگاه را افزایش می‌دهد. به‌روزرسانی دردسترس کاربران هندی قرار گرفته است و به‌مرور برای سایر مناطق منتشر خواهد شد.

از مشخصات وان پلاس ۸ می‌توان به صفحه‌نمایش اولد ۹۰ هرتزی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۶۵، دوربین اصلی و سلفی ۴۸ و ۱۶ مگاپیکسلی، باتری ۴٬۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۳۰ واتی اشاره کرد. قیمت گوشی مذکور در زمان عرضه حدود ۷۵۰ دلار اعلام شده بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899416

دیگر خبرها

  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت