Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالقدیر کریمی روز پنجشنبه در جلسه مشترک ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و سه کارگروه تخصصی "اجتماعی و فرهنگی، سلامت و بانوان و خانواده" گنبدکاووس با بیان ینکه برگزاری جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همواره برای ملت ایران مهم و حساس بوده است، خواستار حضور پرشور اقشار مختلف مردم بخصوص جوانان و بانوان در این مراسم‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، پیروزی انقلاب اسلامی را اراده خداوند برای استقرار حکومت دینی دانست و افزود: این پیروزی بزرگ که اتفاقی کم نظیر در جهان بود، سبب شد تا جمهوری اسلامی با وجود کارشکنی و سنگ‌اندازی استکبار جهانی، با عزت، اقتدار و سرافرازی به مسیر الهی خویش ادامه دهد.

کریمی با اشاره به حوادث اخیر در کشور (شهادت سردار سلیمانی و حادثه هواپیمای اوکراینی)، اضافه کرد که این حوادث اگرچه تلخ بود اما به تقویت وحدت، اتحاد و انسجام ملی انجامید و آحاد مختلف مردم باید با حضور پرشور در مراسم‌های دهه فجر و بویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن یکبار دیگر وحدت و همبستگی ملی خود را به نمایش بگذارند.

وی با تاکید برضرورت برنامه‌ریزی مناسب و اجرای با کیفیت آن توسط ادارات و نهادهای گنبدکاووس در دهه فجر امسال با حضور فعال همه مردم بالاخص جوانان و بانوان، تصریح کرد: برگزاری باشکوه و مردمی جشن‌های این ایام، مطالبه نظام و دولت است که همه باید به آن توجه داشته باشند.

فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین با اشاره به ادغام سه کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی، سلامت و امنیت غذایی و بانوان و خانواده در یک شورای مشترک از سوی وزارت کشور، گفت: این ادغام به منزله کم اهمیت دانستن این کارگروه‌ها نیست بلکه بایستی با جدیت و اهتمام ویژه به مباحث آن توجه و درصورت نیاز جلسات فوق العاده برای آن برگزار شود.

کریمی، مباحث حوزه سلامت و امنیت غذایی و مسائل تخصصی اجتماعی و فرهنگی با توجه به روند رو به رشد آسیب‌های اجتماعی را مهم دانست و افزود: در این دو حوزه باید کمیته‌های فرعی با حضور کارشناسان تشکیل و ابتدا مسائل در آن بررسی و سپس به جلسه اصلی برای تصویب نهایی آورده شود.

وی همچنین از ادارات و نهادهای گنبدکاووس درخواست کرد که گزارش پروژه‌های آماده افتتاح یا شروع عملیات اجرایی را به فرمانداری و نیز برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دهه فجر را به دبیرخانه ستاد آن ارائه و در برگزاری رزمایش ناحیه مقاومت بسیج سپاه همکاری نمایند.

کریمی همچنین از اقشار مختلف مردم گنبدکاووس بویژه نیکوکاران و خیرین درخواست کرد تا نسبت به جمع‌آوری کمک برای مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان اقدام نمایند.

حجت‌الاسلام "رضا دیلمی" رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس نیز در این جلسه از تشکیل ۱۷ کمیته ویژه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی دراین شهرستان خبر داد و از ادارات و نهادها درخواست کرد تا با برگزاری جلسات داخلی کمیته‌ها، نسبت به ارائه برنامه‌های پیشنهادی به دبیرخانه ستاد اقدام نمایند.

به گزارش ایرنا، در این جلسه همچنین برخی روسای ادارات و نهادها از جمله رییس کمیته امداد گنبدکاووس درخصوص فعالیت‌های حمایتی، آموزشی و فرهنگی این نهاد ویژه زنان سرپرست خانوار، مدیر شبکه بهداشت و درمان و رییس مرکز بهداشت این شهرستان در خصوص ترویج فرهنگ اهدای عضو، دستورالعمل جدید آموزش‌های قبل از ازدواج به زوجین و رعایت اصول بهداشتی برای پیشگیری از بیماری آنفلوآنزا در موج دوم این بیماری ارائه کردند.

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز در خصوص افزایش فضای تفریحی در مدارس، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مهارتی با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه دانش آموزان و فرهنگیان، استانداردسازی کلاس‌های درس و محیط آموزشی و طرح‌های عمرانی (مدرسه سازی) و جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان هم درخصوص برگزاری رزمایش عمومی در روزهای ۳ و ۴ بهمن امسال و ضرورت همراهی و همکاری ادارات و نهادها در برگزاری آن، به ارائه گزارش پرداختند.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

برچسب‌ها گنبدکاووس پیروزی انقلاب اسلامی ایران اجتماعی سلامت فرهنگی بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس پیروزی انقلاب اسلامی ایران اجتماعی سلامت فرهنگی بانوان گنبدکاووس پیروزی انقلاب اسلامی ایران اجتماعی سلامت فرهنگی بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۹۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان، اصحاب فرهنگ و هنر مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان در تالار مهتاب اهواز برگزار شد. 

در این مراسم، رئیس حوزه هنری خوزستان گفت:حضرت امان خمینی (ره) درباره هنر معتقد بودند که هنر در عرفان اسلامی ترسیمِ روشنی عدالت، شرافت و انصاف و تجسم تلخکامی گرسنگان مغضوب قدرت و پول است. 

محمد شهباز گروئی افزود: امام خمینی رحمت الله علیه، بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی همچنین معتقدند بودند که "هنرمندان ما در جبهه‌های دفاع مقدسمان این‌گونه بودند، تا به ملأ اعلا شتافتند و برای خدا و عزت و سعادت مردمشان جنگیدند و در راه پیروزی اسلام عزیز تمام مدعیان هنر بی‌درد را رسوا کردند. "

وی اظهار کرد: قطعا این هنر و این هنرمند محدود به جغرافیا نیست که حقیقت و انسانیت مرز نمی‌شناسد و چقدر اقل و ادل سرود: مرزِ ما عشق است هرجا اوست آنجا خاکِ ماست، سامرا، غزه، حلب، تهران، چه فرقی می‌کند؟ 

شهباز گهروئی با تاکید بر اینکه نهضت هنر انقلاب در استان خوزستان شعله ورتر از گذشته، موثر و جریان ساز شده است، بیان کرد: روایت تولیدات و رویداد‌های شاخصِ نهضت هنر انقلاب اسلامی در خوزستان در زمان محدود یک ساعت و دوساعت بی شک غیرقابل انجام است، اما چه شد که به این نقطه مطلوب رسیدیم و قدردان چه چیز یا چه کسانی باید باشیم تا این مسیر همچنان رو به رُشد و تعالی باشد و آن چه مطلوب و ایده آل امامین انقلاب اسلامی است، محقق گردد. 

در این مراسم حجت الاسلام آرش نیک نژاد هنرمند نقاش خوزستانی و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب و معرفی شد.

دیگر خبرها

  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه ضروری است
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی