Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر مراسم یادبود شهادت سردار سلیمانی و شهدای حادثه دلخراش سانحه هوایی از سوی استانداری قزوین، ظهر پنجشنبه با حضور جمالی پور استاندار، حجت الاسلام سید رضا اکرمی از خطیبان کشور، معاونان سیاسی امنیتی، اقتصادی و عمرانی استانداری، مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن استانداری قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سید رضا اکرمی در این مراسم اظهار داشت: ترور شهید سلیمانی یک رویداد مهم و بزرگ بود که در مراسم تشییع، اوج محبت یک ملت به سرداری بزرگ نشان داده شد.

وی اضافه کرد: سلیمانی مانند یک مرجع تقلید و یا یک عالم دینی، شخصیت علمی بزرگ نبود که با تبلیغات رسانه‌ای شناخته شده باشد اما پس از شهادت این سردار رشید اسلام بیش از ۲۵ میلیون تشییع کننده از گروه‌های مختلف داشتیم که بی نظیر بود و تنها علت این محبوبیت محبت الهی بود.

اکرمی تصریح کرد: این که همه آمدند و گریستند و برای شهید طلب آمرزش کردند نشان داد انسان‌های مؤمن در قلب‌ها جا می‌گیرند و یادشان از اذهان پاک نخواهد شد و هر کس با خدا معامله کند عزت و جایگاهش را خداوند تعیین می‌کند.

پذیرش اشتباه، موجب عزت انسان می‌شود

نماینده دوره‌های پیشین مجلس شورای اسلامی یادآور شد: گاهی در عملیات جنگی پیروز و گاهی شکست می‌خوردیم و به هر حال اشتباه و خطا هم داشته ایم و امروز هم باید بپذیریم بروز اشتباه امری طبیعی است اما باید مراقب باشیم که خطاها تکرار نشود.

وی افزود: حادثه سقوط هواپیما همه ما را غمگین کرد و نمی‌خواهیم این اشتباه انسانی را توجیه کنیم اما باید بپذیریم خطا در میان خانواده، دستگاه اجرایی، سیاسیون، اقتصاد گران امری طبیعی است و باید همه درس عبرت بگیریم و مراقب باشیم خطاهایمان تکرار نشود.

حجت الاسلام اکرمی زیر سوال بردن خدمات نظام را خواست دشمن دانست و اظهار داشت: انسان‌های منطقی باید دستاوردهای انقلاب را در عرصه‌های مختلف برای نسل جوان و دیگران بازگو کنند تا دچار اشتباه نشویم و با دست خودمان خدمات انجام شده را زیر سوال نبریم.

این خطیب کشور یادآور شد: باسوادی ۹۶ درصدی جامعه، جمعیت ۴ میلیون نفری دانشجویی، کسب رتبه‌های برتر در نانو، هسته‌ای و پزشکی و جایگاه علمی ایران بیانگر دستاوردهای ارزشمند انقلاب است که باید آن را قدر بدانیم و از آن صیانت کنیم.

وی بیان کرد: با داشتن منابع انرژی و موقعیت استراتژیک در منطقه می‌توانیم جایگاه بهتری برای خود در اقتصاد به دست آوریم اما این کار نیازمند بهره گیری از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور است.

حجت الاسلام اکرمی اضافه کرد: مصرف بی رویه، بهره گیری از همه امکانات کشور، افزایش بهره وری، استفاده از نخبگان و قطع وابستگی از نفت در اداره کشور می‌تواند موفقیت‌های ما را بیشتر کند.

وی اظهار داشت: حفظ وحدت و انسجام جامعه رمز موفقیت و عبور از چالش‌ها است و همه باید در این شرایط حساس برای نا امید کردن دشمنان در کنار هم باشیم و تفرقه و دو دستگی را کنار بگذاریم.

اکرمی تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های نخبگان کشور بیشتر استفاده کنیم و با مشورت با یکدیگر به دستاوردهای بهتری برسیم.

اکرمی اضافه کرد: نکته دیگر این است که اگر اشتباه کنیم باید روحیه عذرخواهی داشته باشیم و خطای خود را بپذیریم زیرا هیچ کسی با عذرخواهی کوچک نمی‌شود لذا لازم است مراقب باشیم اشتباه تکرار نشود.

کد خبر 4827270

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا کرمی استانداری قزوین سردار سلیمانی قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بوشهر شهرکرد ایلام تعطیلی مدارس گرگان قزوین سیل سیستان و بلوچستان مراسم تشییع سپاه پاسداران شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۰۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان ضمن تبریک به مناسبت در پیش بودن هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران، ارتقای وضعیت بصیرت دینی و انقلابی را یکی از وظایف این دفتر برشمرد و افزود: ارتقای بصیرت دینی یعنی شناخت دشمن، از این رو باید به آن توجه جدی داشته باشیم.

وی از سپاه با عنوان یک مجموعه نظامی و از همه مهم‌تر مجموعه‌ای عقیدتی و مذهبی یاد کرد و ادامه داد: یکی از مهم‌ترین وظایف این مجموعه، حفاظت از مکتب اسلام و ارتقای بصیرت دینی و انقلابی آحاد جامعه است، از این رو معتقدیم سپاه پاسداران از جان و آبروی خود مایه می‌گذارد تا کشور در عزت و سربلندی بماند.

این مسؤول با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها آماده جان‌فشانی در راستای حفاظت از کیان ایران اسلامی هستند، اظهار کرد: سپاه پاسداران به عنوان یک مجموعه نظامی از زمان شکل‌گیری نقش تأثیرگذاری را در عرصه‌های مختلف ایفا کرده و نشان داده است که به معنای واقعی کلمه، مولود انقلاب اسلامی است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه پاسداران در انجام وظایف ذاتی و محوله خود، همواره تفکر جهادی را سرلوحه برنامه‌ها و اهداف قرار داده است، خاطرنشان کرد: پاسداری و صیانت از هویت فردی و سازمانی، تعمیق بصیرت و معرفت دینی، تعمیق بصیرت سیاسی، ترویج اندیشه‌ها و سبک زندگی اسلامی و … از دیگر وظایف این مجموعه به شمار می‌رود.

بیگدلی با اشاره به اینکه سپاه مجموعه‌ای است که از دل جامعه برخاسته و همواره در کنار مردم خواهد بود، تصریح کرد: در هفته عقیدتی سیاسی شاهد برگزاری ۴۰۰ برنامه در زنجان خواهیم بود.

کد خبر 6089075

دیگر خبرها

  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • ریسک سرمایه گذاری از طریق برات الکترونیکی صفر است
  • سلامت دهان و دندان موجب تقویت سلامتی در قسمت‌های مختلف بدن می‌شود
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • دشمن با نشانه رفتن حجاب قصد ضربه به روح و روان جامعه را دارد
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد