Web Analytics Made Easy - Statcounter

 این برنامه با حضور سردار سرلشکر مصطفی ایزدی مسئول سایبری قرارگاه خاتم الانبیاء، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران و جمعی از سپاهیان و بسیجیان استان تهران برگزار شد.
یادواره شهدای عملیات کربلای پنج و بیت المقدس با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و با مداحی ذاکران اهل البیت(ع) در وصف رشادت‌های شهدای این عملیات‌ها و شهدای محور مقاومت به ویژه سردار قاسم سلیمانی ادامه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار سرلشکر مصطفی ایزدی در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی انقلاب ارزش ها است وهدف انقلاب اسلامی ایران حرکت وتعالی است که این موضوع فقط در انسان موضوعیت دارد.
وی ادامه داد: شهدا انقلاب اسلامی هشت سال جنگ تحمیلی شهدای مدافع حرم وامنیت وشهدای مقاومت ادامه دهنده راه انبیا هستند و تداوم آن را باید دستاورد خون شهدا بدانیم.
این مسئول با بیان اینکه شهیدان از همه چیز خود گذشتند تا ارزش های دینی زنده باقی بمانند، خاطرنشان کرد: رسالت سنگینی برای حفظ آرمان های شهدا داریم و در این راه باید تلاش کنیم تا پیروز و سربلند باشیم.
سردار ایزدی با بیان اینکه جبهه های ما مملو از معنویت بود، افزود: معنویات شهدا در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل کاملا مشهود بود و همین معنویت شوری بالاتر از شور انسانیت را در دفاع مقدس خلق کرد.
مسئول سایبری قرارگاه خاتم الانبیاء، تاسی به سیره شهدا توسط مدیران را در حل بسیاری از مشکلات جامعه موثر دانست و خاطرنشان کرد: شهدای والامقام ما به تاسی از ائمه اطهار (ع) وارد جبهه ها شدند و امروز هم ادامه این مسیر بدون شک موجب حفظ سربلندی و عزت ما خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه جبهه دانشگاه انسان سازی است عنوان کرد:فضای جبهه وجنگ موجب انسان سازی واعتلای رزمندگان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی بود که نمونه آن سردار شهید قاسم سلیمانی بود که پایه گذار جبهه مقاومت بود.
سردار ایزدی با اشاره به اقدامات سردار سپهبد قاسم سلیمانی درجبهه مقاومت گفت:اقدامات سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در منطقه سوریه عراق انکار نشدنی است وحضور جمعیت میلیونی در مراسم تشییع نشان از خیزش وبیداری مردم در منطقه دارد.
مسئول سایبری قرارگاه خاتم الانبیاء با اشاره به هزینه کردن ۷ هزار میلیاردلارامریکا در منطقه تصریح کرد:دشمنان نظام از ابتدای انقلاب اسلامی قصد نابودی کشور ایران را دارند واز قدرت ایران در منطقه دچارهراس شده اند.
وی با اشاره به اینکه در دوران کنونی دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام از طریق مردم هستند گفت: دشمنان با ایجاد ناامیدی به دنبال نارضایتی در قشرهای مختلف جامعه هستند که رفع این توطئه دشمن نیازمند بصیرت است.  
در این مراسم حاضران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای پنج، بیت المقدس ۲ و شهدای مقاومت، به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کردند.
در این مراسم همچنین حاضران با همراهی مداحان اهل بیت به مناسبت یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای پنج، بیت المقدس ۲ و شهدای مقاومت به سوگواری و عزاداری پرداختند.

برچسب‌ها شهرستان ری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدا شهرستان ری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در مسجد جامع گوراب زرمیخ با بیان اینکه بالاترین ارزش‌ها نزد خداوند شهادت است گفت: یادواره شهدا فرصت مناسبی برای تبیین افکار و آرمان های شهدا به نسل جوان است.

بهروز جلائی با اشاره به اینکه راه شهدا راه انبیاء، اولیا و مردان الهی است افزود: وصیت نامه شهدا پر از معنویت و درس زندگی برای همه ما است و پیام شهدا به ما حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت و رهبری است.
سردار شهید سیدمعروف ایرانی فرمانده گروهان حق از گردان سلمان لشگر ۱۶ قدس گیلان در سال ۶۷ در منطقه ماووت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
در پایان مراسم لوح سپاس و تندیس یادواره شهدا به خانواده شهید سیدمعروف ایرانی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد