Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-07@13:58:28 GMT

نگاهی کوتاه به کارنامه مربی خارجی جدید استقلال

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۱۶۳۸

نگاهی کوتاه به کارنامه مربی خارجی جدید استقلال

مربی جدید تیم فوتبال استقلال در تیم‌های مختلف اروپایی مسئولیت‌های مختلفی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، اصرار فرهاد مجیدی بر داشتن دستیار غیر ایرانی در کادر فنی استقلال به نتیجه رسید و «نبوشا میلیشیچ لکیچ» که ملیتی صربستانی - اسپانیایی دارد برای حضور در جمع مربیان استقلال شب گذشته وارد ایران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی که به تازگی از 60 سالگی عبور کرده و وارد شصت و یکمین بهار زندگی‌اش شده، از سال 1993 در سمت‌های مختلف فنی از جمله سرپرست، دستیار سرمربی و مدیر فنی در باشگاه‌های بزرگی چون رئال و اتلتیکو مادرید به فعالیت پرداخته است.

لکیچ در آغاز مدیر فنی تیم «زِمون» صربستان شد، در ادامه سرپرست تیم‌های فوئنلابرادا، زیر 19 سال اتلتیکو مادرید اسپانیا و «زِمون» صربستان بود. سپس مدیر فنی تیم رئال مادرید C و مربی تیم زیر 19 سال رئال مادرید شد. وی در ادامه فعالیت ورزشی خود سرپرست تیم‌های رئال مادرید کاستیا اسپانیا، غیرت و زیر 19 سال قزاقستان بود. لکیچ در رئال مادرید C کمک مربی بود و متصدی تیم جوانان رئال مادرید شد. سپس کمک مربی آلکورکون اسپانیا بود و بعد از آنکه مدیر فنی «وِرِیا» بلغارستان شد، یک فصل هم به‌عنوان سرمربی در این تیم کار کرد.

دستیار فرهاد مجیدی در شرایطی به کادر فنی استقلال اضافه شده که سال‌ها سابقه حضور در تیم‌های اروپایی را در کارنامه دارد اما هیچ‌گاه در سمت مهمی فعالیت نداشته و باید دید می‌تواند به استقلال کمک شایانی کند.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۱۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل جود بلینگام به کادیز (رئال مادرید 2-0 کادیز)

گل جود بلینگام به کادیز را مشاهده می کنید.

دانلود (3.7MB)

دیگر خبرها

  • مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • نگاهی به رویارویی ذوب‌آهن و استقلال
  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • بررسی شرایط تیروکمان برای ورود به المپیک/ رکورد خوب، شرایط سخت
  • عشق شیدا سرمربی سپاهان را شیعه کرد!
  • گل خوسلو به کادیز (رئال مادرید 3-0 کادیز)
  • گل جود بلینگام به کادیز (رئال مادرید 2-0 کادیز)