Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این دیدار که عصر پنجشنبه برگزار شد، دو تیم فوتبال پاس گیلان و پیشگامان تهران در نهایت به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند تا علاوه بر اینکه هر تیم یک امتیاز از این دیدار را کسب کند،  تیم پاس گیلان به دومین بازی مساوی خود در این مرحله از رقابتها دست یابد.

این مسابقه، از هفته پنجم مرحله دوم گروه ۲ رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم کشور در یک هوای سرد زمستانی و در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این مسابقه،  هر دو تیم پاس گیلان و پیشگامان تهران یک بازی برابر و متعادل را از خود به نمایش گذاشتند و سرانجام نیز به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت دادند تا تیم پاس گیلان دو امتیاز حساس این دیدار خانگی را از دست دهد.  

تم فوتبال پاس گیلان که پیش از این دیدار با سه پیروزی و یک تساوی و کسب ۱۰ امتیاز در صدر گروه دوم این رقابت ها قرار داشت، در این بازی نتوانست از فرصت میزبانی خود استفاده کند و در نهایت برابر حریف قدرتمندش به نتیجه مساوی دست یافت.

تیم پاس گیلان به همراه تیم فرهنگ ایثار آستارا دیگر نماینده گیلان در رقابت های لیگ دسته سوم کشور در گروه دوم این مسابقات با تیم های فوتبال شهید مولایی مازندران، دماوند آمل، مقاومت نوین تهران، عقاب تهران، پیشگامان تهران، ذوالفقار کاشان، آذر کوثر تبریز و شهرداری اردبیل هم گروه هستند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور، ۳۰ تیم حضور دارند که در سه گروه ۱۰ تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های برتر هر گروه به مرحله سوم راه می یابند.

برچسب‌ها فوتبال رشت ورزش گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت ورزش گیلان فوتبال رشت ورزش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۲۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان عصر امروز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار به تساوی انجامید.

دیگر خبرها

  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن در حضور کوتاه آزمون
  • شکست سنگین خیبر برابر فجر/ رقابت نزدیک قعرنشینان برای بقا
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم