Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست توجهی نمایندگان اقشار، اصناف و اقوام شورای ائتلاف انقلاب اسلامی با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از نمایندگان این حوزه و تعدادی از اعضای شورای مرکزی ائتلاف در مرکز همایش‌های صدرا برگزار شد.

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، نشست توجهی نمایندگان اقشار، اصناف و اقوام شورای ائتلاف انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از نمایندگان این حوزه و تعدادی از اعضای شورای مرکزی ائتلاف در مرکز همایش های صدرا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش در این جلسه ضمن تشریح فرآیند تهیه لیست نهایی ۳۰ نفره در تهران، نمایندگان اقشار، اصناف و اقوام نسبت به رای گیری الکترونیک که قرار است در مجمع عمومی تهران انجام شود توجیح شدند.

در این نشست مهدی چمران، عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب، پرویز سروری دبیر شورای ائتلاف و مهدی اقراریان دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران به تشریح فرآیند شکل گیری لیست ۳۰ نفره نیروهای انقلابی در تهران پرداختند.

همچنین سازوکار اعلام نظر نمایندگان اقشار، اقوام و اصناف برای رسیدن به لیست نهایی تهران تا قبل از برگزاری مجمع عمومی از طریق سامانه ایجاد شده از سوی شورای ائتلاف تشریح شد.

در این نشست همچنین نمایندگان اصناف، اقوام و اقشار به طرح سوالات و دغدغه های خود پیرامون انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پرداخته و اعضای شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب به سوالات مطرح شده پاسخ دادند.
 

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۳۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود

‌به گزارش خبرنگار مهر، همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب استان البرز به همت سازمان بسیج اصناف این استان در روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۹ صبح در سالن ۹ دی هشتگرد برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور سرهنگ حمید عسگری، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار می‌شود و فرید نجف نیا، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سخنران این برنامه خواهد بود.

کد خبر 6096885

دیگر خبرها

  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند