Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هومن افاضلی سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در پایان بازی مقابل سپاهان که با برتری یک بر صفر جمی‌ها همراه بود اظهار داشت: این بازی‌ها چندان نمی‌تواند ملاک باشد. می‌دانیم که سپاهان مثل تیم ما خسته بود و این بازی‌ها برای این است که اشکالات تیم‌ها مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ما یک بازی بسیار خوبی محسوب می‌شد. تیم امیر قلعه نویی بازیکنان خوب و کیفیت بالایی از لحاظ بازیکن دارد. بچه‌های ما هم نسبت به گذشته کیفیت بازی شان تغییر کرده است.

افاضلی ادامه داد: از لحاظ جسمی بازیکنان ما تحت فشار هستند و تعدادی از بازیکنان هم تازه به ما اضافه شدند اما در مجموع فکر می‌کنم بازی بدی را انجام ندادیم.

 بیشتر بخوانید: پیروزی پارس جنوبی مقابل سپاهان در دیداری تدارکاتی

او در مورد اردوی تیمش در تهران و شرایط تیم بیان کرد: هنوز کار داریم و برای رسیدن به نقطه ایده آل فاصله داریم. اما روند خوبی را طی کردیم  و به مرور زمان بهتر می‌شویم. بحث مالی هم به مدیریت باشگاه مربوط می‌شود، اما پارس جنوبی اولین تیمی بود که در نیم فصل اول توانست ۵۰ درصد قرارداد‌ها را پرداخت کند. امیدواریم که پیش از آغاز رقابت‌های نیم فصل دوم هم بخش دیگری از قرادا‌دها پرداخت شود. سوال من این است که ۵ یا ۶ تیم نام برده شود که مشکل مالی نداشته باشند.

افاضلی گفت: بعید می‌دانم تیمی در لیگ برتر داشته باشیم که شرایط ایده آل و استانداردی داشته باشد. ما هم یکی از همین تیم‌ها هستیم و این مشکلات طبیعی است.  

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی از میزان رضایت خود از تیمی که برای رقابت‌های نیم فصل دوم در اختیار دارد، گفت: چیزی که در ذهن من وجود دارد به یک پروسه طولانی نیاز دارد. اما چیزی که در اختیار داریم را قبول  دارم و بازیکنان خوبی داریم و جای پیشرفت برای ما وجود دارد. مطمئن هستم که بهتر می‌شویم اگر چند بازیکن دیگر هم به ما اضافه می‌شد، شرایط مطلوب‌تر می‌شد اما همین تیمی که در اختیار داریم هم خوب است.

انتهای پیام/  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پارس جنوبی هومن افاضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۳۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، همایش «دین، سلامت و کمک‌های بشر دوستانه» از سوی بنیاد بین‌المللی پزشکان مسلمان و محب اهل بیت (ع) مرتبط با مجمع جهانی اهل بیت (ع)، با حضور میهمانان برجسته کشوری و بین‌المللی برگزار می‌شود.

این همایش با حضور حجت الاسلام والمسلمین رمضانی دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت، کنعانی سخنگوی وزارت خارجه، حجت الاسلام ابوالقاسم دولابی مشاور رییس جمهور در امور روحانیت برگزار خواهد شد.

این همایش فردا دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۵ در سالن همایش‌های دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران واقع در بلوار کشاورز نبش خیابان قدس برپا خواهد شد.

کد خبر 6096955 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید