Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سومین روز از رقابت‌های بوکس احمد کومرت، طوفان شریفی فینالیست شد و امید احمدی‌صفا به دیدار نیمه نهایی صعود کرد. ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سومین روز از تورنمنت بوکس احمد کومرت امروز (پنجشنبه) با صعود امید احمدی‌صفا و طوفان شریفی به دیدار نهایی و دستیابی احسان روزبهانی به مدال برنز پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در رقابت‌های امروز، طوفان شریفی در دومین دیدار خود به مصاف بوکسوری از ترکیه رفت و با کسب دومین پیروزی خود به دیدار نیمه نهایی صعود کرد. 

در همین وزن احسان روزبهانی در دومین مبارزه خود به مصاف بوکسور کوبایی الاصل جمهوری آذربایجان رفت و با ناک اوت کردن حریف خود به مرحله نیمه نهایی رسید، اما در حالی که حریف او در این مرحله طوفان شریفی دیگر بوکسور کشورمان بود، با تصمیم کادرفنی از ادامه مسابقات انصراف داد تا به مدال برنز برسد. شریفی نیز با انصراف روزبهانی فینالیست شد. 

شریفی در نخستین مبارزه خود در این مسابقات از سد بوکسوری از کشور آفریقایی سیشل گذشته و روزبهانی نیز بوکسوری از سومالی را ناک اوت کرده بود.

همچنین در رقابت‌های وزن 52 کیلوگرم، امید احمدی‌صفا در نخستین مبارزه به مصاف نماینده آذربایجان رفت و با شکست حریف خود به مرحله نیمه نهایی راه یافت و مدال برنز خود را قطعی کرد. احمدی‌صفا در نیمه نهایی با نماینده ترکیه مبارزه خواهد کرد.

در رقابت‌های وزن 57 کیلوگرم نیز دانیال شه‌بخش از سد بوکسوری از مراکش عبور کرد. 

علیرضا استکی در گفت‌وگو با سایت فدراسیون بوکس در خصوص دلیل انصراف روزبهانی از ادامه تورنمنت احمد کومرت گفت: روزبهانی در این رقابت‌ها در یک وزن بالاتر(91 کیلوگرم) مبارزه کرد و برای ما مهم بود که پیش از مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا دو مبارزه انجام بدهد. پس از دومین پیروزی روزبهانی نمی‌خواستیم به او فشار وارد کنیم و با هماهنگی احسان تصمیم به انصراف از ادامه مبارزات گرفتیم  تا او با تمرینات وزن خود را برای مسابقات کسب سهمیه المپیک پایین بیاورد. 

پیش از این و در روز دوم مسابقات (چهارشنبه)، اشکان رضایی در وزن 63 کیلوگرم با شکست مقابل بوکسوری از الجزایر و شاهین موسوی در وزن 75 کیلوگرم با شکست مقابل بوکسور مغولستانی از دور مسابقات کنار رفته بودند و حسین دانشور نیز در وزن 81 کیلوگرم از سد حریف خود از مغولستان گذشته بود. 

تیم ملی بوکس با ترکیب 10 ملی‌پوش به این رقابت‌ها اعزام شده است. علیرضا استکی هدایت تیم ملی بوکس را بر عهده دارد و اصغر اشرفی، اتابک کاراوند و شهرام فاتح به‌عنوان مربی او را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

رقابت‌های بوکس احمد کومرت از 24 دی ماه در شهر استانبول آغاز شده و تا 5 روز ادامه دارد.

ثوری: کسب سهمیه المپیک توکیو نه سخت است و نه آسان/ لیگ بوکس را سال آینده راه‌اندازی خواهیم کرد

انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی بوکس ایران امید احمدی صفا احسان روزبهانی بوکس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی بوکس ایران امید احمدی صفا احسان روزبهانی بوکس تیم ملی بوکس ایران بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۳۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور

کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات قهرمانی کشور به کسب دو مدال طلا و دو مدال برنز در جایگاه ششم تیمی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان، رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور روزهای دهم و یازدهم اردیبهشت در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد و در پایان این رقابت‌ها کشتی‌گیران کهگیلویه و بویراحمد موفق به کسب دو مدال طلا و دو مدال برنز شدند.

در روز نخست این مسابقات علی اصغر صبوری‌زاده در وزن ۳۵ کیلوگرم با غلبه بر کشتی‌گیرانی از اصفهان، سیستان‌وبلوچستان، خراسان رضوی و خوزستان به فینال مسابقات راه پیدا کرد.

صبوری‌زاده در دیدار نهایی در یک کشتی بسیار خوب و هوشمندانه با نتیجه ۹ بر یک کشتی‌گیری از اروند را مغلوب کرد و با اقتدار مدال خوش‌رنگ طلا را برگردن آویخت و بر سکوی قهرمانی کشتی ایران ایستاد.

در روز دوم این مسابقات محمد پورابراهیمی دارنده مدال نقره استعدادهای برتر کشور در سال ۱۴۰۲ مشهد، در وزن ۳۸ کیلوگرم در فینال این مسابقات و در دیدار نهایی برابر کشتی‌گیری از خوزستان قرار گرفت و در پایان با نتیجه ۹ بر ۶ به برتری رسید و صاحب مدال طلای قهرمانی نونهالان فرنگی کشور شد.

پورابراهیمی پیش‌از فینال بر حریفانی از استان‌های اروند، اردبیل، خراسان رضوی و کردستان با اقتدار غلبه کرده بود.

آرمین قاسمی دیگر نماینده استان در وزن ۶۲ کیلوگرم و دارنده مدال برنز استعدادهای برتر کشور در سال ۱۴۰۲ مشهد توانست با غلبه بر کشتی‌گیرانی از استان‌های زنجان، آذربایجان‌غربی، توابع تهران، مازندران و گیلان و با شکست مقابل کشتی‌گیری از اروند بر سکوی سوم این مسابقات قرار گیرد و صاحب مدال برنز شود.

ایلیا خردمند واعظ نماینده وزن ۱۰۰ کیلوگرم استان و دارنده مدال طلای استعدادهای برتر کشور در سال ۱۴۰۲ در شهرمشهد مقدس در این مسابقات با غلبه بر کشتی‌گیرانی از استان‌های تهران، ایلام، البرز و خوزستان و شکست ناباورانه مقابل کشتی‌گیری از لرستان صاحب مدال برنز شد و بر سکوی سوم ایستاد.

در پایان این رقابت‌ها تیم منتخب کشتی نونهالان فرنگی استان کهگیلویه و بویراحمد با کسب دو مدال طلا و دو برنز بعد از استان‌های مازندران، خوزستان، لرستان، اصفهان و فارس در مکان ششم تیمی قرار گرفت.

کد خبر 749699

دیگر خبرها

  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد