Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@20:55:20 GMT

کشف پوشاک قاچاق در همدان

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۳۹۴۵

کشف پوشاک قاچاق در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از کشف ۶ هزار و ۷۲۰ ثوب البسه خارجی قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در این استان خبر داد.

رضا زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به کشف پوشاک قاچاق در استان اظهار کرد: در راستای مقابله با ورود کالای قاچاق ماموران مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی استان در چهارراه بابک به یک دستگاه سواری سمند مشکوک شده و به راننده دستور توقف دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راننده با دیدن ماموران اقدام به فرار کرد که با شگردهای خاص پلیسی این خودرو متوقف و در بازرسی از آن، 6 هزار و 720 ثوب انواع پوشاک و البسه خارجی قاچاق که از بندر گناوه به مقصد یکی از استان های غربی بارگیری شده بود کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان با اشاره به این که ارزش محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، 500 میلیون ریال برآورد شده، گفت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و در تعزیرات حکومتی همدان در حال رسیدگی است.

وی در پایان سخنانش برخورد با قاچاقچیان را یکی از اولویت‌های اصلی ناجا دانست و با بیان اینکه در این زمینه پلیس با اشراف اطلاعاتی مطلوب ضربه سختی به این حوزه زده است همکاری شهروندان در این زمینه را در پیشبرد بهتر امور مثمر ثمر دانست.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان قاچاق رئيس پليس آگاهي استان همدان رضا زارعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۳۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد

در این مراسم معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: هم اکنون ۷۱۵ ماما در مراکز درمانی و بهداشتی استان همدان فعالیت می‌کنند که امسال ۴ نفر از آنها به عنوان نمونه کشوری انتخاب شده اند.

رسول سلیمی گفت: در استان همدان با تلاش‌های انجام شده به ۶۰ درصد غربالگری پیش از بارداری و تولید نوزادان رسیده ایم که با تلاش ماما‌ها و آگاهی بخشی به جامعه باید به غربالگری کامل برسیم.

او همچنین گفت: با تلاش ماما‌ها و مشاوره آنها به ۷ هزار نفر در یک سال گذشته توانستیم جلوی سقط جنین ۵۴۰ نوزاد را بگیریم و ماما‌ها در آگاهی والدین از فرزندآوری و تکامل نوزاد نقش کلیدی دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • دبیر جدید اتحادیه تولید و صادرات: مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • گروگان ۵۶ ساله از دست آدم‌ربایان در شیراز رهایی یافت
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها