Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@01:24:32 GMT

انفجار مهیب در چالوس+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۵۰۴۸

انفجار مهیب در چالوس+ تصاویر

آفتاب‌‌نیوز :

دقایق قبل انفجار مهیبی در منطقه پالوجده شهرستان چالوس رخ داد که در گمانه‌زنی‌های اولیه بنا به اعلام رئیس آتش‌نشانی چالوس علت این انفجار نشت گاز است.

نعمت‌الله دیاری رئیس آتش‌نشانی چالوس گفت: نشت گاز در منطقه پالوجده شهرستان چالوس موجب مصدوم شدن پنج نفر شد که مصدومان شامل یک خانم مسن، سه کودک و یک مرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با با بیان اینکه انفجار در یکی از واحدهای مسکونی طبقه فوقانی مغازه تعمیرات موتورالات پالوجده، گمانه‌زنی‌های اولیه را انفجار در اثر نشت گاز عنوان کرد.

رئیس آتش‌نشانی چالوس اضافه کرد: در این حادثه پنج واحد شامل دو واحد، مغازه و سه واحد مسکونی دچار خسارت بیش از ۷۰ درصد شدند و ۵ نفر مصدوم نیز به بیمارستان منتقل شدند.

دیاری با بیان اینکه ماموران آتش‌نشانی در دقایق ابتدایی در صحنه حضور پیدا کردند، تصریح کرد: میزان آتش‌سوزی زیاد نبود و به‌زودی مهار شد اما بیشتر خسارات به‌صورت تخریب و انفجار بوده که موجب شده است تعدادی خودرو که در نزدیکی این واحدها قرار داشت نیز دچار خسارت شوند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت زیادی در صحنه حضور دارند، ضمن تقدیر از شهروندان خواست تا از محل حادثه دور شده و کار امدادگران را با مشکل مواجه نکنند، گفت: جزئیات این حادثه از طریق رسانه‌ها به اطلاع شهروندان قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: چالوس انفجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۵۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فریمان گفت: آتش‌سوزی امروز در یک باب مغازه لوازم‌خانگی واقع در شهر فریمان میلیاردها تومان خسارت داشت.

محمد حسن نیکومنش در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز چهارشنبه با اعلام خبری مبنی بر مشاهده خروج دود از سقف یک باب مغازه لوازم‌خانگی در خیابان شهید رجایی با سامانه‌ی ۱۲۵ بلافاصله از ایستگاه مرکزی یک دستگاه خودروی سنگین به محل حادثه اعزام شد.

وی عنوان کرد: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل حادثه و بررسی محل و داغ بودن درب کرکره‌ای، درب مغازه را باز و متوجه حجم زیادی از آتش و دود شدند.

 رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فریمان اظهار کرد: به دلیل حجم آتش درخواست اعزام نیروی کمکی خودروی سنگین ایستگاه شماره ۲ به محل حادثه شد.

وی تصریح کرد: نیروها با سرعت وارد عمل شدند و شروع به اطفاء حریق مغازه‌ لوازم‌خانگی کرده و از سرایت به مغازه‌ها و خانه‌های اطراف جلوگیری به عمل آوردند.

نیکومنش با بیان اینکه این حادثه حدود ۲ ساعت زمان برد، گفت: با توجه به بسته بودن درب‌های کرکره‌ای مغازه و نداشتن سیستم هشدار حریق در مغازه و پوشش پی وی سی سقف مغازه باعث گسترش و خسارات کلی به مغازه شد.

وی با اشاره به اینکه برای انجام عملیات امدادرسانی به این حادثه دو دستگاه خودروی آتش‌نشانی و چهار امدادگر به محل حادثه اعزام شدند، افزود: دلیل اصلی حادثه در دست بررسی است.

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فریمان خاطرنشان کرد: بر اساس آنچه اعلام شده خسارت وارد شده میلیاردی بوده است.

شهرستان فریمان در فاصله ۸۷ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت
  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • (ویدئو) ۶ زخمی بر اثر انفجار مهیب ده‌ها بادکنک
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر