Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حبیبی شامگاه پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه و مقام رفیع شهدا اظهار داشت: محبت شهید سردار قاسم سلیمانی به دلیل خلوص و ایمان این شهید بزرگوار در دل همه آزادیخواهان جهان قرار دارد.

وی با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی در زمان حیات خود منشا خدمات فراوان به نظام مقدس جمهوری اسلامی و جهان اسلام بودند، ابراز داشت: این انسجام و وحدت شکل گرفته بعد از شهادت این شهید والامقام نیز از نتایج خون به ناحق ریخته شده این سرباز وطن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان اصفهان یکی از مهمترین خدمات شهید سلیمانی را نابودکردن شجره خبیثه داعش دانست و تصریح کرد: امنیت منطقه و دنیا مدیون دلاورمردانی مانند شهید سلیمانی و دیگر رزمندگان جبهه مقاومت است.

وی اقدام جنایتکارانه و خبیثانه آمریکا در به شهادت رساندن شهید سلیمانی را نشانه درماندگی و استیصال آنها دانست و تاکید کرد: آمریکا و استکبار جهانی بعد از اینکه از تمام دسیسه ها و فتنه های خود بر علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ناامید شد، سردار قاسم سلیمانی را به شهادت رساند.

حبیبی با اشاره به حضور حماسی و میلیونی مردم ایران در تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: به اعتراف سناتورهای آمریکایی ترامپ نیز از دیدن این جمعیت و حضور وحشت کرد.

هوشیاری مردم باعث شکست دشمن در فتنه و دسیسه های آنها می شود

وی با بیان اینکه آمریکا و غرب میخواست با قضیه سقوط هواپیمای اوکراینی در کشور فتنه ایجاد کند، بیان داشت: هوشیاری مردم این بار نیز باعث شد که فتنه و فراخوانی که برای تجمع داده بودند در نطفه خاموش شود.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به شکست دشمنان برای ایجاد فتنه و آشوب در کشور افزود: مهمترین دلیل بصیرت مردم در اطاعات از فرامین رهبر معظم انقلاب است که باعث شکست دسیسه های دشمن می شود.

وی با بیان اینکه آسایش و تامین عدالت برای مردم مهم است، اظهار داشت: مردم توقع دارند مسئولین خود را خدمتگزار مردم بدانند و از انجام هیچ تلاشی برای خدمت به آنها کوتاهی نکنند.

اختلاف سلیقه بین مسئولین و مدیران برای خدمت بیشتر به مردم خوب است

حبیبی حمایت مردم از مسئولین را مهمترین دلیل برای استمرار کار و فعالیت دانست و ابراز داشت: اختلاف سلیقه بین مسئولین و مدیران برای خدمت بیشتر به مردم خوب است ولی اگر این اختلاف سلیقه باعث انشقاق و جدایی شود باعث ناکارآمدی می شود.

وی همکاری همه دستگاه های اجرایی برای خدمت به مردم را ضروری دانست و تصریح کرد: مدیران و مسئولین باید بدانند از کوچکترین اعمال، کردار و گفتار خود در روز قیامت مورد سوال قرار می گیرند و به همین علت با تمام وجود باید برای خدمت به مردم و اسلام تلاش کنند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به در پیش بودن انتخاب مجلس خاطرنشان کرد: رعایت نص صریح قانون باید توسط تمام عوامل اجرایی و دستگاه های ذی ربط انجام شود تا باعث حضور حداکثری مردم در انتخابات شود.

فعالین اقتصادی سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند

وی با بیان اینکه در حال حاضر در یک جنگ اقتصادی با جبهه استکبار و آمریکا هستیم، اذعان داشت: تمام مدیران و مسئولین به خصوص دستگاه قضائی باید تمام تلاش خود را برای حمایت از فعالین اقتصادی که همان سربازان خط مقدم این جنگ هستند را به کار گیرند.

حبیبی با اشاره به اینکه پرونده های استان اصفهان در شعب تجدید نظر بالاست، تاکید کرد: با استقرار چهار شعبه تجدید نظر در کاشان حجم زیادی از این پرونده ها کاهش می یابد.

وی با بیان اینکه از خرداد ماه امسال تاکنون تعداد پرونده های تجدید نظر از ۱۶ هزار پرونده به ۱۰ هزار پرونده کاهش یافته است، بیان داشت: این نشان می دهد که با اقدامات انجام شده شاهد کاهش شش هزار پرونده تجدید نظر هستیم.

جذب ۳۰ نیروی انسانی تا پایان امسال در دادگستری کاشان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به سفر رئیس قوه قضائیه به استان اصفهان افزود: تامین منابع انسانی کارمند و قضات از جمله درخواست های دادگستری کاشان بوده است که به این منظور ۱۵ نیروی اداری جذب دادگستری کاشان شده است و تا پایان سال ۱۵ نیروی دیگر نیز مشغول به کار می شوند.

وی همچنین با بیان اینکه شورهای حل اختلاف باید تمام سعی و تلاش خود را برای توسعه فرهنگ صلح و سازش به کار بندند، گفت: اتصال شورای حل اختلاف کاشان به سامانه الکترونیکی مرکز استان می تواند نقش مهمی در کاهش اطاله دادرسی در شورای حل اختلاف کاشان داشته باشد.

کد خبر 4827516

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا حبیبی دادگستری اصفهان قوه قضاییه قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بوشهر شهرکرد ایلام تعطیلی مدارس گرگان قزوین سیل سیستان و بلوچستان مراسم تشییع سپاه پاسداران شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۵۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، پس از تخریب این سد تاکنون اجساد ۴۲ نفر پیدا شده است و در روزهای قبل نیز سیل در سایر مناطق ده‌ها قربانی برجا گذاشته بود و اکنون مقامات می‌گویند به طور تخمینی مجموع تلفات این حوادث از ۱۲۰ نفر بیشتر شده است.

بنابر گزارش شبکه الجزیره، یک سخنگوی دولت هشدار داد که بارندگی ها ظرفیت سدهای برق آبی را پر کرده است و یک سرریز گسترده مناطق پایین دست را تهدید می کند.

گروه‌های نجات در حال حفاری در میان گل‌ولای برای یافتن بازماندگان در چندین روستا از جمله کاموشیری و کیانوگو در شهرستان ناکورو هستند و بیم آن می‌رود که شمار جان‌باختگان بیشتر شود.

خبرگزاری رویترز به نقل از «استفان کی‌روی»، فرمانده پلیس محلی گزارش داد ۱۷ نفر از جان‌باختگانی که اجسادشان پیدا شده است کودک بودند.

در پی این حوادث و به دلیل پیش‌بینی هواشناسی دولت، بازگشایی مدارس در سراسر کنیا را به تعویق انداخته است.

بیش از ۱۳۰ هزار نفر بر اثر سیل آواره شده‌اند و بسیاری از مردم در مدارس پناه گرفته‌اند.

همچنین باران‌های شدید تانزانیا و بروندی را هم دربرگرفته است.

به گزارش بی‌بی‌سی، از ژانویه تاکنون حداقل ۱۵۵ نفر در تانزانیا بر اثر بارندگی شدید و در پی آن جاری شدن سیل جان باخته‌اند.

در بوروندی نیز نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر آواره شده‌اند.

کد خبر 848413 منبع: ایسنا برچسب‌ها سيل خبر مهم کنیا حوادث جهان سد

دیگر خبرها

  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود