Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن برزیلی پیشین پرسپولیس گفت: پرسپولیس را نمی‌توانم فراموش کنم. ارتباط عاطفی من با پرسپولیس ادامه دارد. برای من سخت است کار را در فیفا پیش ببرم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرناندو گابریل در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:

من پرسپولیس را خیلی دوست دارم. بعد از جدایی چند تیم عوض کردم ولی حال و هوای آن را نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاطرات پرسپولیس را همیشه در ذهن خودم مرور می کنم و پرسپولیس در قلب من جای دارد.

فرناندو گابریل ادامه داد:

چه خودم و چه همسرم زندگی در تهران را دوست داشتیم. برای ما شهری خوب و پر لز خاطره بود. در این چند سال هم نتایج پرسپولیس و قهرمانی ها را دنبال می کردم. بابت آن ها هم خیلی خوشحال بودم. واقعیت این است که وقتی در جایی مثل پرسپولیس بازی می کنید سخت است که دیگر آن را فراموش کنید.

فرناندو گابریل ادامه داد:

هواداران پرسپولیس هم هنوز به من لطف دارند. پیام های محبت آمیز می دهند. گویی هنوز عضوی از پرسپولیس باشم و این برای من جالب است و باعث شده تا این ارتباط عاطفی را حفظ کنیم.

فرناندو گابریل خاطر نشان کرد:

امیدوارم باز هم یک روزی به تهران بیایم و خاطرات را زنده کنم. دوست دارم این زمان خیلی دور نباشد. از رییس جدید باشگاه (مدیرعامل) و همکاران ایشان هم تشکر می کنم که پیگیر این پرونده بوده اند و حتی به این جا سفر کردند. برای من خوشایند نبود و نیست با توجه به علاقه ای که به پرسپولیس و هوادارانش دارم ، این موضوع را در رکن قضایی فیفا دنبال کنم و خدای ناکرده ایم مساله برای باشگاه مشکل ساز شود. خوشحالم که خارج از آن جا به تفاهم ارزشمندی رسیدیم.

فرناندو گابریل در پایان افزود:

پرسپولیس را به قدری دوست دارم که حتی خواستم برای من پیراهن تیم را بیاورند نا آن را هم یادگار داشته باشم. باز هم از مدیریت باشگاه و از معاونان ایشان که به این جا آمدند تشکر می کنم. تفاهمی که به آن رسیدم واقعا ارزشمند بود. امیدوارم در آینده نزدیک تهران و هواداران را از نزدیک ببینم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس توافق پرسپولیس با گابریل فرناندو گابریل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش اوسمار به ستاره جوان پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خریدهای زمستانی پرسپولیس محمد خدابنده‌لو بود که همه فوتبالی‌ها خبر از علاقه او به این تیم داشتند و سرانجام سرخ‌ها با پرداخت رضایت‌نامه او را در اختیار گرفتند.

با این حال محمد خدابنده‌لو در این مدت چندان نتوانسته در نقش یک ستاره ظاهر شود و بدون شک پتانسیل او بیش از این‌هاست اما به نظر می‌رسد او به زمان بیشتری نیاز دارد.

خدابنده‌لو در بازی سپاهان فرصت بازی پیدا نکرد و نیمکت نشین بود اما باتوجه به محرومیت امید عالیشاه، اوسمار ویرا احتمالا از بین وحید امیری و خدابنده‌لو باید یکی را به زمین بفرستد.

این بازیکن جوان باروحیه بالا در تمرینات روز جمعه پرسپولیس حاضر شد و باید دید در صورت اعتماد دوباره اوسمار به او، چه عملکردی مقابل نساجی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی
  • توافق دوطرفه: ماشین گلزنی بارسا جدا نمی‌شود
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!
  • آماده باش اوسمار به ستاره جوان پرسپولیس
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟ /متفکرآزاد: دعوا بر سر صندلی را دوست ندارم/یوسفی: تصمیمات باید در درون مجلس گرفته شود
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • حرکت دیدنی و ضربه چیپ گابریل در تمرین آرسنال / فیلم