Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری ان بی سی، پس از آتش سوزی‌های گسترده در ایالت شرقی نیوساوت ولز استرالیا که مناطق وسیعی از جنگل‌ها را طعمه حریق کرد و باعث ورود میلیون‌ها تُن گاز دی اکسید کربن به اتمسفر شد، این بار بخش‌هایی از شرق این کشور در معرض توفان و سیل قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی وقوع توفان پس از آتش سوزی، حجم زیادی خاکستر ناشی از بقایای جنگل‌های سوخته، شسته شده و روی زمین جاری است. توفان در برخی مناطق به حدی شدید بوده که به جاری شدن سیل منجر شده است. ساکنان محلی معتقدند این اتقاق در چند سال اخیر بی سابقه بوده است.

توفان در برخی مناطق موجب خاموش شدن آتش شده، ولی این حجم از بارندگی برای اطفاء کامل آتش در همه نقاط کافی نبوده است. برخی از کارشناسان اعلام کرده اند، وقوع توفان پس از آتش سوزی خبر از آغاز دور جدید خشکسالی در نواحی شرقی استرالیا را می‌دهد.

آتش‌سوزی فاجعه‌بار جنگلی در استرالیا از ماه اکتبر آغاز شده و بیش از ۱۰ میلیون هکتار از جنگل‌های این کشور را طعمه خود کرده است. شمار تلفات انسانی آتش سوزی ۲۰ نفر اعلام شده است. همچنین بر اساس داده‌های دانشگاه سیدنی، بیش از ۱۰۰۰ میلیون جانور در این آتش سوزی تلف شده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی استرالیا حوادث طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۶۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، شهربانو و سهیلا منصوریان با کسب نشان‌های طلا و نقره در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین دو سهمیه ارزشمند حضور در مسابقات جهانی استرالیا را کسب کردند.

سهیلا منصوریان رئیس هیات ووشو کیش به نشان نقره و شهربانو منصوریان عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش نیز نشان طلا را کسب کردند.

نفرات اول و دوم هر گروه وزنی در این دوره از مسابقات سهمیه حضور در مسابقات جهانی ووشو استرالیا را کسب میکنند.

دیگر خبرها

  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا
  • (ویدئو) تلاش برای نجات ده‌ها نهنگ به گل نشسته در غرب استرالیا
  • توسعه مزارع تولید چوب در کرمانشاه
  • در سال ۲۰۲۳ بیش از ۸۰ درصد مخاطرات هواشناسی سیل و توفان بود
  • توفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • خلیج‌فارس و تبعات تغییر اقلیم
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر