Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@13:50:35 GMT

مه و کولاک برخی از جاده های زنجان رافرا گرفته است

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۷۲۹۲

مه و کولاک برخی از جاده های زنجان رافرا گرفته است

محمد محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جاده‌های استان زنجان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر با توجه به بارش برف، کولاک و مه موضعی در محورهای زنجان به بیجار، زنجان به دندی و دندی به تخت سلیمان، آزاد راههای زنجان به قزوین و زنجان به تبریز حاکم است.

وی اظهار کرد: مه مقعطی در محورهای زنجان به طارم، تهم به چورزق، نیک پی به ماهنشان، سلطانیه به خدابنده و همدان حاکم است که در این میان به علت مه آلودگی دید افقی برای رانندگان کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول مرکز مدیریت راههای استان زنجان، گفت: همچنین مه غلیظ گردنه‌های کوهستانی استان را فرا گرفته و در حد ممکن رانندگان در این مسیرها تردد نکنند.

محمدی بابیان اینکه مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، اظهار کرد: از مسافران درخواست می‌شود در مسیرهای اعلام‌شده به‌هیچ‌وجه تردد نکنند.

وی گفت: بارش برف، کولاک و مه موضعی جاده‌های استان زنجان را فراگرفته که در این میان رانندگان حتماً با دقت رانندگی کرده و آستانه دید خود را تقویت کنند.

محمدی گفت: بیش از ۴۵۰ راهدار در ۲۹ گردنه کوهستانی و صعب‌العبور این استان به‌طور شبانه‌روزی به مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می‌دهند.

مسئول مرکز مدیریت راههای استان زنجان، تصریح کرد: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم‌افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند و یا با سامانه ۱۸۱۶ تماس بگیرند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه‌ریزی کنند.

کد خبر 4827573

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد محمدی راهداری زنجان برف و کولاک قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بوشهر شهرکرد ایلام تعطیلی مدارس گرگان قزوین سیل سیستان و بلوچستان مراسم تشییع شیراز بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۷۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، فالح الفیاض رئیس هیئت حشد شعبی با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار کرد که طی آن راههای تقویت همکاری دوجانبه میان سوریه و عراق را بررسی کردند.

 

اسد تاکید کرد ایستادگی و توانمندی ارتشهای سوریه و عراق پایه و عامل اساسی در تحقق پیروزی ها علیه تروریستها و حامیانشان بود.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، در این دیدار راههای تقویت همکاری میان دو کشور در زمینه های مبارزه با تروریسم و هماهنگی فعال در خصوص کنترل مرزها و پیگرد گروههای افراطی و بقایای آنها که همچنان برای هدف قرار دادن امنیت سوریه و عراق تلاش می کنند، بررسی شد.

اسد گفت تروریسم، کشتار و خونریزی را در هر نقطه از جهان در پیش گرفته است، حامیان تروریسم در عراق و سوریه همان حامیان تروریسم در اماکن دیگر هستند، هر چند اسم و عنوان آن گروههای تروریستی متعدد باشد.

دیگر خبرها

  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • هشدار سقوط سنگ در جاده کرج _ چالوس
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • احتمال ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در زنجان و طارم