Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: طرح مطالعاتی جداسازی آب آشامیدنی از آب شرب در محدوده خیابان های اطراف حرم مطهر رضوی به دلیل عدم تعیین استاندارد لازم برای اجرای این کار از سوی وزارت نیرو و بهداشت ، بلاتکلیف و معطل مانده است.

حسین اسماعیلیان در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: طی چند روز اخیر موردی مبنی بر طعم وبوی بد آب در مشهد گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با بیان اینکه در فصل زمستان مصرف آب کاهش پیدا می کند و آب توزیع شده در بهترین کیفیت خود قرار دارد، تصریح کرد: تمام آبی که در حال حاضر در شهر مشهد توزیع می شود از استاندارد حد مجاز و لازم برخوردار است و دانشگاه علوم پزشکی بر این موضوع نظارت کامل و جامع را دارد  اما اینکه کیفیت آب در مناطق شهر مشهد تفاوت داشته باشد را نمی توان انکار کرد . اسماعیلیان افزود: پروژه ای  با عنوان نبی اکرم (ص) به منظور بهبود و یکسان سازی کیفیت آب در سطح شهر مشهد در حال اجرا است. در این طرح  آب چاه هایی که در داخل محدوده شهر مشهد که در حال حاضر به صورت مستقیم پس از تصفیه به شبکه وصل هستند از طریق خطوط جمع آوری در داخل شهر که ایجاد خواهند شد به مخازن انتقال داده شده و با اختلاط  همه آب های شهر مشهد ، کیفیت آب در مناطق مختلف شهر تقریبا یکسان خواهد شد. وی تصریح کرد:تاکنون ۵۲درصد این طرح انجام شده است  و برای تکمیل نیاز به ۱۲۰میلیارد تومان اعتبار دارد و انتظار می رود بخش قابل توجهی از این پروژه در سال ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید که این پروژه کمک زیادی به بهبود نسبی کیفیت آب در همه مناطق سطح شهر خواهد کرد.  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد افزود: همچنین در مورد جداسازی آب آشامیدنی از آب شرب در محدوده خیابان های اطراف حرم مطهر رضوی که قابلیت اجرا را از همه لحاظ دارد طرح مطالعاتی در حال اجرا است اما به دلیل اینکه  استاندارد لازم برای اجرای این کار در ایران تعیین نشده است تاکنون بلاتکلیف و معطل مانده است. وی ادامه داد: تعیین استاندارد لازم برای این موضوع بین وزارت نیرو و وزارت بهداشت و درمان چند سال است که در حال بررسی می باشد و از اختیارات شهر مشهد خارج است  در حالی که اجرای این طرح باعث کاهش هزینه ها و کمک به مواردی نظیر بحران آب می کند . اسماعیلیان افزود: نسبت به کیفیت آب که با سلامت مردم در ارتباط است بسیار حساس هستیم، از این رو مردم مشهد و زائران امام رضا(ع) هرگونه انتقاد و گزارش خود رادر باره موضوعات مرتبط با آب و فاضلاب با شماره ۱۲۲در جریان قرار دهند تا در سریعترین زمان ممکن به آنها رسیدگی شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آب و فاضلاب حرم مطهر رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۷۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش یار حسن یاوری با اعلام این خبر، اظهار کرد: این حادثه در قسمت فر در آشپزخانه هتلی در کوچه نوغان ۵ به وقوع پیوسته است و همکاران ایستگاه‌های عملیاتی ۴۴ و ۴۶ و حریق و نجات ایستگاه ۲ و ۱ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: طبقات دیگر دچار دودگرفتگی بود که با استفاده از تجهیزات مخصوص توربو فن نسبت به تخلیه دود اقدام شدند، خوشبختانه مسافران سالم و سلامت از طبقات به بیرون منتقل شدند و همکاران در حال حاضر مشغول لکه گیری هستند.

دیگر خبرها

  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد
  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل
  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • نوای دلنشین نقاره زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط آلوده است