Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-05@02:10:13 GMT

آخرین وضعیت ترافیکی معابر منتهی به مصلی تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۷۶۴۵

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور پایتخت در گفت‌وگو با فارس، در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی معابر منتهی به مصلی امام خمینی (ره) اظهار داشت: در حال حاضر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی از حقانی، غرب به شرق شهید سلیمانی از کردستان و خیابان شهید بهشتی از سهروردی به سمت غرب مسدود است.

وی گفت: کلیه محورهای فرعی منتهی به مصلی در طول خیابان شهید مطهری نیز مسدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس راهور پایتخت در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص وضعیت ترافیکی معابر منتهی به مصلی اعلام کرد: ترافیک در هر دو مسیر بزرگراهی شهید سلیمانی و شمال به جنوب مدرس قبل از وردی به شهید سلیمانی سنگین است.

سردار مهماندار با توجه به حجم مراجعات نمازگزاران به مصلی از شهروندان درخواست کرد از سیستم حمل و نقل عمومی و مترو استفاده کنند.

وی در پاسخ به پرسش فارس درباره ظرفیت پارکینگ‌ها گفت: هنوز در پارکینگ‌ها ظرفیت پارک خودرو وجود دارد؛ پارکینگ همت صدرا در ضلع شمالی مصلی، پارکینگ‌های گلگشت، بنیاد مستضعفان، پایانه بیهقی و همچنین پارکینگ لجستیک ارتش در ضلع جنوبی هنوز برای پارک خودروها ظرفیت دارند.

رئیس پلیس راهور پایتخت خاطرنشان کرد: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی فاتب از ساعت 6 صبح با آمادگی صد در صد و حضور کامل خود در معابر برای مدیریت در ترافیک و تسهیل در تردد شهروندان حضور فعال دارند.

گفتنی است نماز جمعه این هفته تهران به ولایت ولی امر مسلمین در مصلی تهران برگزار خواهد شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به روان‌سازی ترافیک معابر در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مینویی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان مراغه گفت: رفع مشکلات ترافیکی مناطق مختلف شهری و برون شهری با همکاری و همراهی همه دستگاه‌های متولی امر ممکن خواهد بود.

وی با بیان اینکه مطالبات بسیاری در زمینه معضلات و مشکلات ترافیکی شهرستان مطرح می‌شود که باید مورد توجه قرار گیرد ادامه داد: روان‌سازی ترافیک معابر اصلی شهر و اصلاح نواقص موجود در آنها مهمترین دغدغه‌های ترافیک شهر مراغه است.

فرماندار مراغه گفت: کمبود جای پارک در معابر داخل شهر به ویژه در هسته مرکزی مشکلات زیادی برای شهروندان بوجود آورده است افزود: وقتی در معابر داخل شهر جای پارک وجود ندارد رانندگان در محل‌های ممنوع پارک یا به صورت دوبله توقف می‌کنند که این امر موجب ایجاد بی نظمی ، ترافیک و نارضایتی سایر شهروندان می‌شود.

مینویی در این جلسه به رفع موانع ترافیکی و ساماندهی خیابان کاشانی و جام جم اشاره و بر رفع مشکل سد معبر و ساماندهی دست فروشان تاکید کرد.

وی اضافه کرد: فرهنگسازی برای اجرای طرح‌های ترافیکی از جمله احداث پیاده راه و نیز وارد نشدن خودرو‌های تک سرنشین به هسته مرکزی شهر از راهکار‌های اساسی برای گشودن گره ترافیک شهری مراغه است.

دیگر خبرها

  • کندوان از چالوس به تهران یک‌طرفه شد
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟
  • وضعیت منطقه مصلی شهر ایلام بر اثر جاری شدن سیلاب
  • ضرورت توجه به روان‌سازی ترافیک معابر در مراغه
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۴ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت بارش‌ها و سیلاب‌ها در اصفهان
  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • ◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ