Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی  با اشاره به اینکه به منظور پلاک‌گذاری ماشین‌های کشاورزی، مالکان آن‌ها ملزم هستند برای وسیله نقلیه خود بیمه شخص ثالث تهیه کنند گفت: این درحالی است که در گذشته برای بیمه ماشین‌های کشاورزی، شرطِ جریمه نداشتن در سنوات گذشته اعمال می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  کامبیز عباسی افزود: با رایزنی‌های انجام شده با حوزه بیمه‌ای کشور در چند مرحله بخشودگی این نوع جرایم اعمال شده است.   عباسی با بیان اینکه تقاضای بخشودگی دائم جریمه نداشتن بیمه ماشین‌های کشاورزی را درخواست کرده‌ایم، تاکید کرد: پلاک‌گذاری ماشین‌های کشاورزی از برنامه‌های جدی در حال پیگیری حوزه توسعه مکانیزاسیون کشاورزی است.   رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی گفت: سوانح ماشین‌های کشاورزی از بخش خودرویی کمتر بود و به همین علت، حق بیمه شخص ثالث ماشین‌های کشاورزی ۳۰ درصد تعدیل شد.   وی با تاکید بر اینکه ماشین‌های کشاورزی پلاک گذاری شده، دارای سند رسمی خواهند بود، گفت: پس‌از پلاک گذاری و دریافت سند، مالکان این دستگاه‌ها، می‌توانند از کارت سوخت و مزایای هویت بخشی بهره‌مند شوند. انتهای  پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشاورزی ماشین های کشاورزی بیمه جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۸۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر محمدرضا رضایی گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر، بیمه شدگان شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان به صورت سیستمی و متمرکز بدون پرداخت حق بیمه به صورت رایگان به مدت یکسال و تا پایان فروردین ۱۴۰۴ تمدید شد.

وی افزود: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان برای تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را ظبق ضوابط و دستورالعمل این سازمان دریافت کنند.

رضایی ادامه داد: افرادی که جزء دهک‌های ۶ تا ۱۰ می‌باشند می‌توانند جهت برخورداری از بیمه و یا تمدید اعتبار بیمه خود با پرداخت حق بیمه مصوب مطابق تخفیفات اعلام شده بین ۵۰ تا ۸۰ درصد در سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت ایران به نشانی https://csp.ihio.gov.ir اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • تمدید مهلت ثبت نام کارآموزی آزمون سردفتری
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • تمدید ۲ ماهه کارت «پی‌.او‌.آر» پناهجویان افغان در پاکستان