Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبت الله نورمفیدی با بیان اینکه ملت ایران هیچگاه خدمات سپاه را در حفظ امنیت کشور فراموش نخواهند کرد، گفت: امنیت ایران را فرزندان ما در سپاه حفظ کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «آیت الله سید کاظم نورمفیدی» امروز(جمعه ۲۷ دی) در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته گرگان اظهار کرد:  در روزهای گذشته حوادث عجیب و مهمی اتفاق افتاد و به دنبال آن فراز و نشیب هایی را شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


امام جمعه گرگان ادامه داد: شهادت سپهبد قاسم سلیمانی یک حرکت بسیار عجیبی در کشور به وجود آورد و  تشییع باشکوه در ایران از اهواز، مشهد، تهران و کرمان و همچنین عراق باعث شد که منطقه با شهادت حاج قاسم سلیمامی تکان بخورد و به دنبال آن  سپاه پاسداران با موشک باران پایگاه عین الاسد آمریکایی سیلی محکم در اقدام به جنایت آمریکا انجام داد.

 

 

آیت الله نورمفیدی افزود: این اقدام جایگاه ایران را نه تنها در منطقه بلکه در دنیا بالا برد و خدا را باید شکر گذار باشیم که کشور ما در چنین اقتداری قرار دارد.

 

 

وی گفت: حادثه سقوط هواپیما اوکراینی با ۱۷۹ نفر سرنشین که ۱۴۶ نفر آن ایرانی و سه نفر از آنها اهل استان گلستان بودند بسیار تلخ بود و این تلخی باعث شد آن شیرینی های حضور مردم در تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی تحت تأثیر قرار بگیرد.

 


نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه سقوط هواپیمای اوکراینی باید دقیق بررسی شود، گفت: این مسئله باید به دقت بررسی شود و عواملی که قصور و یا تقصیر در داخل و خارج از کشور دارند محاکمه شوند.

 


آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه این احتمال وجود دارد که ریشه این خطا بیرون از کشور باشد، گفت: آمریکا کشوری نیست که بتوانیم یک ذره به آن اعتماد کنیم و قاموس رژیم آمریکا قابل اعتماد نیست.

 


وی گفت: آمریکا در پایان جنگ جهانی دوم دو بمب اتم بر سر مردم می ریزد و ۲۰۰ هزار نفر را می کشد و ببینید با ویتنام آمریکا چه کردند.

 


امام جمعه گرگان با بیان اینکه به بهانه ۱۱ سپتامبر آمریکایی ها وارد منطقه خاورمیانه شدند، تصریح کرد: آمریکایی ها در افعانستان عروسی ها را تبدیل به عزا کردند و زیرساخت ها را در این کشور تبدیل به ویرانه ساختند.

 


آیت الله نورمفیدی بیان کرد: سقوط هواپیمای اوکراینی منجر به جریحه دار شدن احساسات مردم شد و نباید اجازه دهیم  عده ای مزدورِ آمریکا بخواهند با احساسات پاک مردم موج سواری کنند و باید به این سوال پاسخ داده شود که سفیر انگلیس در بین معترضان چه می کرد.

 


وی گفت: با همه جنگ روانی که این افراد به راه انداخته بودند در نقاط مختلف کشور ۲ هزا نفر را دور هم جمع کنند و در گرگان نیز عده محدودی دست به اعتراض زدند و مشخص شد که سرکرده های آنها جزو جریان نفاق بودند.

 


نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: امروز مقام معظم رهبری برای سخنرانی در نماز جمعه حضور یافتند و مردم ایران در برف حضو گسترده ای داشتند و در تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی حماسه آفریدند و این عظمت ملت ایران است.

 


نماینده ولی فقیه در استان گلستان تاکید کرد: ملت ایران قدرشناس است، خطایی در یک نقطه از کشور باعث شد که اثراتی  تلخ به وجود بیاید  ولی ملت ایران هیچگاه خدمات سپاه را در طول این چهل سال، در روزهای جنگ، حوادث گوناگون از روزهای اول انقلاب و مقابله با داعش فراموش نمی کنند.

 

 

آیت الله نورمفیدی ابراز داشت: روزی در کشور هواپیما ربایی اتفاق می افتاد و ۱۷۰ مورد حمله تروریستی در کشور برنامه ریزی شد و امنیت ایران را فرزندان ما در سپاه حفظ کردند.

 


وی به حضور مردم در مراسم تشییع مرحوج آیت الله میبدی اشاره کرد و گفت: این حضور نشان داد که رابطه مردم با علمای دین بسیار قوی است.

 


امام جمعه گرگان به  سیل استان سیستان بلوچستان اشاره کرد و خواستار کمک مردم استان گلستان به مردم محروم این استان سیل زده شد.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد طرح ملی فهما شهادت سردار سلیمانی رویداد ملی فهما فهما فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد هواپیمای اوکراینی بدعهدی آمریکا آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۸۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، خطیب نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته قم با اشاره به نهم اردیبهشت و روز شورا گفت: شورا‌ها جایگاه مهمی در دین و قانون اساسی دارد و کسانی که وارد شورا می‌شوند باید پایبند به قانون، پاکدست و توانمند باشند و در ارائه خدمت به مردم کوتاهی نکنند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه شورا‌ها با مسئولین هم افزا هستند افزود: شورا بخاطر امکانات و قدرتی که در اختیار دارد نباید محل سو استفاده برخی قرار گیرد و وجود افراد خوش سابقه و دلسوز برای مردم، ابزار موفقیت شوراهاست.

وی در ادامه به شهادت استاد مطهری و روز معلم اشاره کرد و گفت: شهید مطهری معلمی بود که برای همه سطوح جامعه باید الگو باشد چرا که در علم و اخلاق در قله بود و نام گذاری روز شهادتش بعنوان روز معلم بسیار پرمعنی است و معلمان باید برای دانش آموزان و دانشگاهیان الگو باشند.

امام جمعه قم آموزش علم و یاد دادن تفکر عمیق برای جلوگیری از سطحی نگری و آموزش عملی اخلاق را سه رکن معلمی دانست و افزود: اگر می‌خواهیم در جامعه تحویل ایجاد شود باید از آموزش و پرورش آغاز کنیم.

وی افزود: بودجه آموزش و پرورش باید تامین باشد و معلمان با عشق و علاقه سرکلاس حاضر شوند و درگیر رتبه بندی و معیشت نباشند همچنین سند تحول باید مو به مو اجرا شود تا شاهد تحول در نظام آموزشی کشور برای تربیت انسان تراز انقلاب اسلامی باشیم .

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه کارگران نقش مهمی در تحقق شعار سال دارند، چرا که آنها سربازان جنگ اقتصادی هستند گفت: در دولت سیزدهم بسیاری از کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل دوباره به چرخه تولید بازگشتند و این کار باید استمرار داشته باشد و کارگران نقش عظیمی را ایفا می‌کنند.

امام جمعه قم در بخش دیگری از سخنان خود عملیات وعده صادق را یکی از مصادیق بارز امید به آینده عنوان کرد و گفت: نیرو‌های مسلح دل مردم را شاد کردند و هیمنه رژیم صهیونسیتی را در هم شکستند.

وی افزود: اکثر دنیا اقدام ایران را موثر و اخلاقی معرفی کردند چرا که این عملیات بسیار دقیق و حساب شده بود و ثابت کرد ما مثل رژیم صهیونسیتی کودک کش نیستیم.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه رژیم کودک کش صهیونسیتی و آمریکا و غرب بداند همراهان منطقه‌ای صحنه را باختند و اعتبار نداشته خود را هم از دست دادند و رژیم غاصب از بین رفتنی است گفت: درست است غزه مظلوم است و بیش از سی و چهار هزار شهید داده و با گرسنگی دست و پنجه نرم می‌کند، اما امروز احساس می‌کند یک هم پیمان قوی مثل ایران در کنارش ایستاده است.

خطیب جمعه قم در بخش دیگری از نماز جمعه قم از سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا و سیاست سازنده جمهوری اسلامی در ارتباط گیری با همسایگان تشکر کرد و افزود: افتتاح دو سد در کشور سریلانکا به دست مهندسان ایرانی قدرت ایران را از نظر فنی به دنیا نشان داد.

وی در ادامه از فرماندهی انتظامی برای اجرای طرح نور عفاف و حجاب قدردانی کرد و افزود: حجاب یک واجب شرعی و قانونی است و دشمن می‌خواد با ایجاد چالش، این ارزش را کم رنگ کند، ما از همه‌ی کسانی که برای حفظ ارزش‌ها به میدان آمدند و زخم زبان‌ها را به جان خریدند حمایت می‌کنیم و از همه دستگاه‌ها انتظار داریم این کار استمرار داشته باشد.

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • سخنگوی وزارت خارجه: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • آیت الله خاتمی: در مساله عفاف و حجاب دوقطبی ساخته نشود
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور