Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه جدید یاسوج با قدردانی از مقام معظم رهبری به دلیل اعتمادی که به وی در واگذاری این مسؤولیت شده است گفت: به فرمان ولایت عمل خواهم کرد چرا که توفیق بزرگی است برای اعتلا و شکوفایی همه جانبه کهگیلویه و بویراحمد تلاش می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج،  حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج به عنوان امام جمعه و نماینده جدید ولی‌فقیه با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهدا حیات دارند و حیات می‌بخشند و خون شهید سلیمانی به جامعه اسلامی حیات بخشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه جدید یاسوج ادامه داد: خون شهید سلیمانی باعث وحدت و انسجام بین امت‌های مسلمان شده است و آثار و برکات شهادت سردار سلیمانی روز به روز روشن تر می‌شود.

حسینی گفت: یکی از این آثار و برکات شکسته شدن هیمنه پوشالی آمریکا بود که با موشک باران پایگاه نظامی عین الاسد سیلی محکمی به صورت آمریکا زده شد.

وی به سقوط هواپیما و عامل اصلی آن و کشته شدن مسافران اشاره کرد و گفت: علت ان آمریکا بوده که باید انتقام این کار هم گرفته شود.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: هرگونه غوغا سالاری و فتنه انگیزی که منجر به تضعیف نیروهای مسلح شود نباید در داخل کشور به آن پرداخت چرا که با این کار همراهی با دشمن و خیانت است و به کوری چشم دشمنان نیروهای مسلح دارای اقتدار و صلابت هستند.

وی با قدردانی از مقام معظم رهبری به دلیل اعتمادی که به وی در واگذاری این مسؤولیت شده است گفت: به فرمان ولایت عمل خواهم کرد چرا که توفیق بزرگی است برای اعتلا و شکوفایی همه جانبه کهگیلویه و بویراحمد تلاش می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: برای انجام این رسالت نیازمند همراهی و همکاری مردم، مسؤولان و اجرایی و روحانیون هستم.

انتهای پیام/82009

 

منبع: فارس

کلیدواژه: یاسوج امام جمعه قاسم سلیمانی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۹۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول هیئت کوهنوردی باشت گفت: در این صعود که دو روز به طول کشید ، ۴۰۰ کوهنورد از سراسر استان حضور داشتند.
قلی پور افزود: این کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت اجلاسیه شهدای باشت و همچنین دومین کنگره ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد