Web Analytics Made Easy - Statcounter

نردم خراسان شمالی در تطاهراتی پرشور یاد و خاطره شهدای سقوط هواپیما را گرامی داشته و از اقدامات بازدارنده سپاه پاسداران تقدیر کردند. ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ راهپیمایی پرشور مردم استان خراسان شمالی در پاسداشت سردار سرافراز سپاه اسلام٬ سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گرامیداشت شهدای هواپیمای اوکراینی و دفاع از اقدامات سپاه پاسداران ظهر امروز و بعد از آیین نماز جمعه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برپایی راهپیمایی مردم دیار علویان در حمایت از سپاه مقتدر و نظام اسلامیفرمانده سپاه استان گیلان با مادر شهیدان «نعمتی» در رشت دیدار کرد

در این راهپیمایی هزاران نفر از مردم بجنورد پس از اقامه آیین عبادی سیاسی نماز جمعه با حضور در بلوار مصلی بجنورد٬ عمق کینه و عصبانیت خود را استکبار جهانی و ایادس داخلی به تصویر کشیده و خواهان روشن شدن همه زوایای حادثه هواپیمای اوکراینی شدند.

 راهپیمایان بجنوردی که از همه اقشار و گروه‌ها در آن حضور داشتند٬ با شعارهای «مرگ بر آمریکا»٬ «مرگ بر اسرائیل» و «شهیدان شهیدان راهتان ادامه دارد» بر تبعیت و همراهی خود با  آرمان‌های نظام مقدس اسلامی تاکید کرده و با شعار برادر سپاهی، حمایتت می‌کنیم، از اقدامات بازدارنده سپاه، تشکر کردند.

اقشار مختلف مردم استان خراسان شمالی که تصاویری از شهید سرافراز سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی را در دست داشتند در طول مسیر راهپیمایی با چشمانی اشکبار با خانواده معظم شهدای هواپیمای اوکراینی ابراز همدردی کرده و از مسئولان نظام و نیروهای مسلح خواستند همه ابعاد این حادثه را نمایان سازند.

انتهای پیام/311/ ت

R7719/P/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۹۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مسئول اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات خراسان شمالی گفت:آزمون سراسری نوزهمین دوره آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور جمعه چهاردهم اردیبهشت ساعت هشت و نیم صبح در مجتمع شهیدین نرسیده به دانشکده علوم قرآنی برگزار می‌شود.
 سید ناصرحسینی افزود: در این دوره ۸۶ نفر از حافظان (۳۴ آقا و ۵۲ شرکت کننده خانم) در ۳ بخش (حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حافظ کل) شرکت کردند که ۱۷ نفر از حافظان اهل سنت و مابقی از اهل تشیع هستند.
وی گفت: افراد شرکت کننده در این آزمون ، هشت نفر با مدرک کارشناسی ارشد، هشت نفر دانشجو ۲۳ نفر کارشناسی، ۱۴ نفر دانش آموز، ۱۵ نفز دیپلم و ۱۸ نفر نیز در مقطع زیر دیپلم هستند.

در خراسان شمالی بیش از دو هزار نفر حافظ قرآن کریم وجود دارد.

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • درخشش ۵۰۰ دانش‌آموز خراسان شمالی در المپیادهای ملی
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان