Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ادامه روند بررسی سانحه بوئینگ ۷۳۷ اوکراینی با حضور نمایندگان کشورهای ذی مدخل در این سانحه در سازمان هواپیمایی کشوری در حال انجام است.

رضا جعفر زاده در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: عملیات بررسی سانحه هواپیمای اوکراینی با حضور نمایندگان کشورهای خارجی در سازمان هواپیمایی کشوری همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: طرف های ایرانی و خارجی هر گونه نتیجه‌گیری سانحه را مستلزم بررسی همه پارامترها می‌دانند تاکید دارند که اظهارنظرهای غیرتخصصی قبل از تکمیل همه بررسی‌ها نباید انجام شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: آنچه که تا کنون عنوان شده است نتیجه بررسی سانحه نیست و بر اساس مقررات و قوانین وظیفه سازمان هواپیمایی ایران است که با حضور نمایندگان کشورهای ذی‌نفع همه ابعاد سانحه را بررسی کند.

جعفرزاده از تاریخ  و زمان اعلام نتیجه نهایی بررسی سانحه خودداری کرد و آن را منوط به بررسی ابعاد مختلف تیم‌های کارشناسی ایرانی و خارجی که مجاز به حضور در بررسی سانحه هستند دانست.

وی با تأکید بر اینکه عملیات بررسی سانحه حتی روزهای تعطیل هم متوقف نمی‌شود، اظهار داشت: بررسی سانحه هر روز با نمایندگان کشورهای ذی‌مدخل در این سانحه ادامه دارد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به این سوال که بالاخره سرنوشت جعبه سیاه هواپیما و بازخوانی آن در ایران یا کشورهای خارجی چگونه خواهد بود، گفت: ما طبق مقررات ایکائو عمل می‌کنیم و فعلاً در ایران تیم بررسی سانحه با حضور کشورها در حال بررسی این موضع هستند.

وی گفت:‌ جعبه سیاه تحت نظارت تیم بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری و مدیر کل بررسی سوانح و دیگر کشورهای ذی‌مدخل در حال بررسی است و هر تصمیم دیگری در این باره فقط طبق قوانین و مقررات بین‌المللی و ایکائو است و مقررات کاملاً شفاف مشخص کرده است که باید چگونه عمل کنیم.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: ما انکس 19‌گانه را داریم که انکس 13 مربوط به این موضوع است و تصمیم‌گیری‌ها همه طبق این قوانین خواهد بود.

وی تأکید کرد: وضعیت بررسی این سانحه از ابتدای وقوع آن تا کنون اصلاً متوقف نشده است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان هواپیمایی ایران قوانین روزهای تعطیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۹۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی دغدغه‌ی کارگران استان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشست سه جانبه نمایندگان دولت، کارفرمایان و کارگران که به میزبانی خانه کارگر استان یزد و همزمان با هفته کارگر برگزار شد برخی دغدغه‌ها و مشکلات کارگران استان در زمینه‌های معیشت، بیمه، مسکن و فعالیت اعضای تشکل‌های کارگری مطرح شد.   در این جلسه مقرر شد آنچه در استان قابل حل و رفع است انجام و آنچه نیازمند پیگیری در تهران است از طریق نمایندگان و دیگر مسئولان ارشد استان پیگیری شود.

دیگر خبرها

  • کدام کشورهای جهان از سال ۲۰۱۰ غمگین تر شده‌اند؟ (+ اینفوگرافی)
  • کدام کشورها در رویداد اقتصاد دریامحور ایران شرکت می‌کنند؟
  • به اندازه یک استخر هم از اقیانوس فرصت‌ها در آفریقا استفاده نکرده‌ایم
  • حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ آماده تعامل هستیم
  • ضرورت افزایش نقش اقتصاد دیجیتال در اقتصاد کشورها
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بررسی دغدغه‌ی کارگران استان یزد
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • سازمان همکاری اسلامی ادامه همکاری کشورها با آنروا را خواستار شد
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی