Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم غیور آذربایجان‌غربی اعم از زن و مرد، پیر و جوان، دانش‌آموز و طلبه روز جمعه بعد از اقامه نمازجمعه در ۴۲ نقطه استان گردهم آمدند تا یکبار دیگر اتحاد و انسجام خود را به رخ جهانیان بکشند و در حمایت از مجاهدت مقتدرانه نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ سخت به آمریکا، همدردی با خانواده‌های داغ دیده سانحه هوایی و محکومیت جنایات آمریکا، خباثت انگلیس و فتنه‌گران منافق راهپیمایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مردم همیشه در صحنه این استان مرزی در راهپیمایی سراسری حمایت مردمی از اقدام شجاعانه و با صلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکستن هیمنه پوشالی طاغوت، آمریکای جانی و پشتیبانی از مولفه‌های قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در تقابل با دشمنان کینه‌توز کشور شرکت کردند.

مردمانی که چهار دهه با اقتدار از مرزهای سرزمین آبا و اجدادی خود محافظت کرده‌اند، اکنون با حضور در راهپیمایی حمایت از اقتدار و صلابت نظام با وفاداری به نظام و انقلاب نفرت خود را از تروریست‌های آمریکای صهیونیستی نشان دادند.  

مردم سلحشور و همیشه در صحنه آذربایجان‌غربی بار دیگر امروز آمدند تا با سر دادن شعارهای ضد استکباری و ضد استعماری «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر اسرائیل» عملکرد تروریست‌ها را محکوم کنند و جواب دندان‌شکنی را به یاوه‌گویی‌های دشمنان بدهند.  

امروز سرزمین موسوم به رنگین‌کمان اقوام و ادیان الهی بار دیگر صحنه اتحاد مردمان بود؛ جان نثارانی که وحدت خود را در پاسداری از آرمان‌های انقلاب و شهدا به نمایش گذاشتند.  

راهپیمایان با مشت‌های گره کرده و سردادن شعارهای «ما ذوالفقار حیدریم، فدائیان رهبریم»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده» و «الله اکبر» ضمن ابراز برائت از استکبار جهانی، حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای نظامی این مرز و بوم اعلام داشتند و به دنیا نشان دادند که راه مقاومت ادامه دارد.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراینی با ۱۷۶ مسافر و ۹ خدمه پروازی که صبح چهارشنبه هجدهم دی‌ماه ۹۸ تهران را به مقصد کی‌یف پایتخت اوکراین ترک می‌کرد، حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه سرنشینان آن جان باختند.

صبح شنبه (بیست و یکم دی‌ماه ۹۸)، ‌ ستاد کل نیروهای مسلح ایران تایید کرد که بر اثر بروز خطای انسانی و غیرعمد، هواپیمای خطوط هوایی اوکراین مورد اصابت قرار گرفته است.

این ستاد اطمینان خاطر داد با پیگیری انجام شده، اصلاحات اساسی در فرآیندهای عملیاتی در سطح نیروهای مسلح، امکان تکرار این گونه خطاها را غیر ممکن ساخته و بلافاصله مقصر آن را به سازمان قضایی نیروهای مسلح معرفی کند تا با خطاهای صورت گرفته، برخورد قانونی انجام شود.

در ادامه نیز رییس جمهوری، ضمن ابراز تاسف از خطای انسانی رخ داده که منجر به سقوط هواپیمای اوکراینی شد، در بیانیه‌ای اعلام داشت: مسببان این اشتباه نابخشودنی مورد پیگرد قانونی قرار گرفته و نتایج به استحضار ملت شریف ایران و خانواده‌های قربانیان برسد.

همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی اطلاع از نتایج تحقیقات ستاد کل نیروهای مسلح در باره سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی، در پیامی با ابراز همدردی عمیق و مجدد با خانواده‌های داغدار، ستاد کل نیروهای مسلح را مامور پیگیری کوتاهی‌ها یا تقصیرهای احتمالی در این حادثه و مراقبت برای عدم امکان تکرار چنین سانحه‌ای کردند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ستاد کل نیروهای مسلح سپاه پاسداران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ستاد کل نیروهای مسلح سپاه پاسداران آذربایجان غربی ستاد کل نیروهای مسلح سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «میخائیل اونوفر» معاون فرمانده گردان تیپ ۵ تهاجمی نیروهای مسلح اوکراین در مصاحبه با روزنامه "اوکراینسکایا پراودا" گفت که اوکراین به شدت با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی مواجه است.
به گفته وی، پس از اینکه تجهیزاتی صدمه می بیند از قطعات آن برای تعمیر انواع دیگر استفاده می شود.

امروز سه‌شنبه «داگلاس مک‌گرگور» مشاور سابق وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) نیز با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس اعلم کرد که این نگرانی وجود دارد که حتی پیش از حمله بزرگ روسیه، ارتش اوکراین از نظر نیروی نظامی دچار کمبود شدید شود.

وی دراین‌باره نوشت: ارتش اوکراین هم‌اکنون با کمبود سرباز و نیروی نظامی روبروست وحمله روسیه هنوز آغاز نشده است.

مک‌گرگور با اشاره به اینکه ارتش اوکراین روزانه صدها نیروی نظامی را از دست می‌دهد افزود که اوکراین به فروپاشی کامل نزدیک شده است.

وزارت دفاع روسیه دیروز دوشنبه در بیانیه ای در خصوص روند ادامه عملیات ویژه روسیه در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: یگان های غرب نیروهای مسلح روسیه ۳ حمله نیروهای مسلح اوکراین را در لوهانسک دفع کردند. دشمن تا ۴۰ پرسنل نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه در این خصوص می افزاید: یگان های جنوب مواضع را در خط مقدم بهبود بخشیدند، اوکراین بالغ بر ۳۹۵ پرسنل نظامی و یک هویتزر ساخت آمریکا را در دونتسک از دست داد.

بیانیه مذکور در ادامه اضافه می‌کند: یک کارگاه مونتاژ پهپاد و همچنین نیروی انسانی و تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین در ۱۱۰ منطقه مورد اصابت قرار گرفت.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: یگان مرکزی روسیه، نیروهای اوکراین و مزدوران لژیون خارجی را در دونتسک هدف قرار داد. ۱۰ ضدحمله دفع شد، دشمن ۳۷۰ نظامی را از دست داد.

ضدحملات ارتش اوکراین که از پیش‌تر مقامات و رسانه های غربی و اوکراینی با آب‌وتاب فراوان وعده آن را داده بودند، سرانجام ۴ ژوئن (۱۴ خرداد سال ۱۴۰۲) بی‌سروصدا و بدون اعلام رسمی در محورهای مختلف آغاز شد و بنا بر گزارش‌ها، نیروهای اوکراینی نه تنها تاکنون موفق به شکست خطوط دفاعی ارتش روسیه و پیشروی چشمگیری نشدند، بلکه حجم زیادی از تجهیزات نظامی مدرن اهدایی غربی‌ها نیز در این ضدحملات نابود شده یا سالم به تصرف نیروهای ارتش روسیه درآمد.

کد خبر 6092902

دیگر خبرها

  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد