Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم زنجان پس از اقامه نماز دشمن شکن و عبادی، سیاسی جمعه به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با حضور استاندار، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، شماری از مسؤولان دستگاه های اجرایی، خانواده های شهدا، دانشجویان و دانش آموزان در حمایت از اقدام شجاعانه و با صلابت سپاه پاسداران در شکست هیمنه پوشالی آمریکای جنایتکار راهپیمایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم ولایتمدار زنجان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، الله کبر، یا ایهاالمسلمون اتحدو اتحدو، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، آمریکا ننگ به نیرنگ تو، خون عزیزان ما می چکد از چنگ تو ، پاسخ یاوه گویی های استکبار را دادند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی پرشور پلاکاردهایی با نوشته های ما تا آخر ایستاده ایم، اگر سپاه نبود کشورهم نبود، مرگ بر منافق، سعودی حیا کن جنایت رو رها کن، ای ارتش ولایی خدانگهدارتان سپاه انقلابی خدانگهدارتان را با خود حمل می کردند.

در پایان این راهپیمایی خودجوش و مردمی بیانیه ای در افشای جنایتکاری های آمریکا و اسرائیل غاصب در منطقه و دفاع از اقتدار نطام جمهوری اسلامی قرائت شد.

گفتنی است راهیپمایی پرشور نمازگزاران زنجانی در هوایی بسیار سرد و دمای زیر صفر درجه و زیر بارش برف برگزار شد.

برچسب‌ها نماز جمعه راهپیمایی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نماز جمعه راهپیمایی زنجان نماز جمعه راهپیمایی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۰۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه‌های نماز جمعه خمین بیان کرد: ملت مظلوم فلسطین برخلاف کمبود امکانات رسانه‌ای و فناوری توانستند افکار عمومی را به نفع خود تغییر دهند.

وی افزود: عملیات وعده صادق و شکست همینه رژیم صهیونیستی اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا، بیش از گذشته اثبات شد.

امام جمعه خمین با اشاره به سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان ادامه داد: ملت پاکستان از انجام عملیات وعده صادق بسیار خوشحال شدند و آیت الله رئیسی در وقت مناسب و در راستای تقویت همکاری‌ها به این کشور سفر کرد.

امام جمعه خمین در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک روز معلم تاکید کرد و گفت: معلمان به عنوان افسران میدان پیشرفت جامعه هستند و باید از ویژگی‌های برجسته ای برخوردار باشند.

حجت الاسلام میرصادقی با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری افزود: این شهید بزرگوار در زمان انحرافات دینی مانند چراغی روشن جامعه را هدایت کرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز کارگر نیز گفت: مسئولان برای رفع مشکلات جامعه کارگری نباید از هیچ کوششی دریغ کنند.

حجت الاسلام میرصادقی جامعه کارگری را وفادار به انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: کارگران هزاران شهید را تقدیم نظام اسلامی کردند.


.

کد خبر 6089091

دیگر خبرها

  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • خروش علویان در جمعه خشم
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور