Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگاهی داریم به بازی های 16 ژانویه 2020 لیگ NBA.

طرفداری- سرانجام روند شکست ناپذیری یوتا جز به پایان رسید.

در مهم ترین بازی های 16 ژانویه 2020 لیگ NBA، میلواکی باکس برابر بوستون سلتیکس به پیروزی رسید و لس آنجلس کلیپرز از سد اورلاندو مجیک گذشت. در سایر بازی ها، نیواورلینز پلیکانز توانست با نتیجه 132-138 برابر یوتاه جز در اوورتایم به پیروزی برسد تا یوتا بعد از 10 پیروزی متوالی، سرانجام طعم شکست را بچشد و به رتبه چهارم کنفرانس غرب سقوط کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 برندن اینگرم ستاره این بازی بود. او در این دیدار موفق به کسب 49 امتیاز، 8 ریباند و 6 اسیست شد و بیشترین امتیازش در یک بازی NBA را به دست آورد. از طرفی دابل دابل 17 امتیازی و 14 ریباندی رودی گوبر در کنار 46 امتیاز داناوان میچل که از 7 پرتاب سه امتیازی تشکیل شد، نتوانست مانع پلیکانز شود. برعکس یوتا که شروع کننده هایش عملکرد خوبی داشتند، برای پلیکانز این ذخیره ها بودند که به کمک اینگرم آمدند تا نیواورلینز در آستانه اولین بازی زاین ویلیامز، سرحال نشان دهد.

در دیگر دیدار امروز که آن هم به اوورتایم کشید، دنور ناگتس 131-134 گلدن استیت وریرز را شکست داد تا با خیال راحت و بالاتر از کلیپرز و یوتا رده دوم کنفرانس غرب را حفظ کند. در کنار 31 امتیاز ویل بارتن و درخشش جوکر با 23 امتیاز، 12 ریباند و 8 امتیاز، باز هم مایکل پورتر جونیور عملکرد قابل قبولی داشت و 18 امتیاز و 10 ریباند از روی نیمکت برای ناگتس کسب کرد. از 27 امتیاز مالیک بیزلی هم نباید غافل شد که او نیز از روی نیمکت بازی را شروع کرد. این دهمین شکست متوالی وریرز در این فصل بود، اتفاقی که از سال 2002 بی سابقه بوده است.

در دیگر دیدار باقی مانده، فینیکس سانز موفق به شکست 98-121 نیویورک نیکس شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۰۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم

وینگر پرتغالی تراکتور معتقد است تیمش می‌توانست استقلال را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، ریکاردو آلوز پس از بازی با استقلال اظهار کرد: به نظرم عملکرد خوبی داشتیم، صادقانه می‌گویم که می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بدست آوریم. متاسفانه نتوانستیم پیروز شویم.

او درباره اینکه نتوانست در این مسابقه پاس گل بدهد، عنوان کرد: دلیلی ندارد، من به پاس گل دادن یا ندادن فکر نمی‌کنم و تنها با برد تراکتور خوشحال می‌شوم. من اینجا هستم که به تیم کمک کنم.

آلوز در مورد اینکه تعداد هواداران این تیم در بازی امروز نسبت به گذشته کمتر بودند، گفت: طبیعی است زیرا ما آنچنان خوب نبودیم ولی ما نهایت توانمان را می‌گذاریم. ما می‌خواهیم نتیجه‌ای که هواداران می‌خواهند را کسب کنیم. از آنها عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های آینده هواداران بیشتر نیز بیایند زیرا که ما یک خانواده هستیم. ما به همدیگر نیاز داریم.

وینگر پرتغالی تراکتور درباره بازی جام حذفی گفت: من بازی به بازی فکر می‌کنم، اینکه سه امتیاز بازی‌ها را بدست آوریم و بهتر شویم. ما برای رسیدن به آسیا و صعود در جدول به پیروزی نیاز داریم و اکنون نیز روی بازی با فولاد تمرکز کرده‌ایم.

آلوز در رابطه با جدایی خمس گفت: این تصمیم با باشگاه است. من نظری ندارم و به مربی جدید خوش‌آمد می‌گویم. بابت زحمات خمس از او تشکر می‌کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شکست‌ناپذیری در ۴۷ بازی متوالی؛ خیز لورکوزن برای شکستن رکورد تاریخی بنفیکا
  • بسکتبال NBA | پایان فصل برای تیم هایی که فقط رویابافی بلد بودند!
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست