Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@18:52:38 GMT

تذکر روحانی به رئیس صداوسیما در جلسه هیات دولت

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۰۰۳۷

تذکر روحانی به رئیس صداوسیما در جلسه هیات دولت

رئیس دفتر رئیس جمهور، در خصوص عملکرد صدا و سیما و اینکه آیا دولت بنای اعتراض ندارد، گفت: در جلسه هیات دولت در روز ۲۵ دی ماه، رئیس جمهور چند تذکر به علی عسگری داده است.

به گزارش برنا، مستند مه شکن یکی از چندین دست برنامه‌های تخریبی صداوسیما علیه حسن روحانی و کابینه اوست. مستند مه شکن که چندین بار روی آنتن شبکه خبر پخش شده از همان ابتدا رئیس جمهور، را هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مستند در یکی از قسمت‌های خود به کودتای نوژه می‌پردازد و با اشاره به زمان نماینده مجلس بودن رئیس جمهور، نطق روحانی را سانسور می‌کند و با پخش این نطق تقطیع شده به طور مکرر می‌خواهد ماجرا را به گونه‌ای در ذهن مخاطب جا دهد که حسن روحانی سعی در منحل کردن ارتش در آن زمان داشته است.

همچنین این روز‌ها که کشور و مردم در غم سانحه هواپیمای اوکراینی به سر می‌برند صداوسیما در برخی برنامه‌های خود اعتماد عمومی مردم خدشه‌دار کرده و این بغض و اندوه را به خشم تبدیل کرده است. برای مثال در روز اعلام نقش ستادکل نیرو‌های مسلح در سانحه هوایپمایی اوکراینی، صداوسیما بدنبال پخش برنامه‌های روزمره خود بود.

«محمود واعظی»، رئیس دفتر رئیس جمهور، در خصوص عملکرد صدا و سیما و اینکه آیا دولت بنای اعتراض ندارد؟ در پاسخ  به یک جمله بسنده کرد و گفت: در جلسه هیات دولت در روز ۲۵ دی ماه، رئیس جمهور چند تذکر به علی عسگری داده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: صدا و سیما روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۰۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.

گزارش کامل ایسنا از گفت‌وگوهای خبرنگاران با اعضای هیئت وزیران در حاشیه جلسه هیات دولت را نیز می‌توانید در این لینک دنبال کنید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • ضرب الأجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب العجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت
  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • برنامه دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت